logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Compex netPassage 15-c - problem z rozdzieleniem DSL na kilka komputerów

Molnas 22 Sty 2006 22:48 843 6
REKLAMA
  • #1 2208626
    Molnas
    Poziom 2  
    Witam wszystkich.
    Mam takie pytanko do kogoś mądrego bo sam jestem nowicjuszem w tych sprawach. od 2 dni probuje rozdzielic dsl na 2 - 3 kompy i prawie mi się udało Lan działa ok ale WAN najpierw wcale się nie łaczył a teraz sie łaczy ale po paru kliknieciach w strony ionternet zanika jakby router wisiał choc wydaje się że działa ok testowałem go na osiedlówce i działał ok. Router to Compex netPassage 15-c. pewnie robie jakiś dziecinny bład ale za każdą wskazówkę z góry serdeczne tanx
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2208713
    shivo
    Poziom 20  
    Ocena: 6
    cos wiecej napisz, jakie systemy na kompach, czy jeszcze jakies urzadzenia masz podrodze miedzy routerem a kompami,
    sprubuj najpierw jeden komp podlaczyc, poustawiac wszystko odpowiednio, jesli to nic nie da, bycmoze to wina dsl..

pozdrawiam;
  • REKLAMA
  • #3 2208855
    Molnas
    Poziom 2  
    Na obu mam win xp bez routera działa ok a jak daję router to kaszana zadziala na chwilke a potem jak juz mam nie mozna wyswietlic strony to nawet w konfig routera sie wejsc nie da Dopiero dziala jak mu wyłaczę zasilacz.
    Pozdrawiam,
  • REKLAMA
  • #4 2208914
    shivo
    Poziom 20  
    no to cos nie tak z routerem, na nim powinein byc magiczny :reset: uzywales ?
    jesli nie to uzyj, (dosc trywialne, ale moze akurat)
    i ustaw router od nowa, is prawdz czy dziala)
  • REKLAMA
  • #5 2208968
    Molnas
    Poziom 2