Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stara lodówka Polar. Co 2-3 minuty włącza się i po chwili wyłącza się.

28 Sty 2006 20:20 8821 5
  • Poziom 2  
    witam

wczoraj zrobiliśmy rozmrażanie lodówki, została na noc wyłaczona z prądu (wcześniej jesscze przyciśnięty był czerwony guziczek przy pokrętle). Dziś po włączeniu okazało się, że co 2-3 minuty włącza się i po paru sekundach wyłącza się - robi pyk i to samo znowu za 2 minuty.

nie wiem co się stało - przy tym coś chyba pomajstrowaliśmy z tym czerwonym guziczkiem...'
    nie znam się za bardzo na tym sprzęcie, więc proszę o prostą odpowiedź
    na razie jest wyłączona bo nie wiem czy to może jej zaszkodzić takie włączanie i wyłączanie..
    ps. to dość stara lodówka, Polar, z tyłu pisze że to TYP KO 63, N63,2

POMOCY!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    czy w takim razie konieczne jest wezwanie do tej sprawy fachowca czy da się to sprawdzić samemu???ile w ogóle kosztuje taka wizyta w celu diagnozy problemu?
    z tego, co sprawdzałam na forum taka sprężarka to niezły wydatek czy może jednak do starszych modeli można znaleźć coś tańszego??

dzięki z góry
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    A ja bym zaczął od przekaźnika rozruchowego(skoro wcześniej działała bez zarzutu). Jeśli nie masz nowego to wyjmij stary (jest zamocowany na bolcach sprężarki-wystarczy wysunąć), rozbierz go i dokładnie przeczyść styki (papierkiem ściernym, iglaczkiem).Potem złóż i załóż z powrotem.jeśli wystartuje to postaraj sie o nowy(choć może jeszcze jakiś czas posłużyć).Jeśli to nie pomoże to padła sprężarka.
    Powodzenia.
  • Poziom 30  
    Bleble napisał:
    jeśli startuje to nie jest wina tego przycisku on wyłącza termostat na stałe do czasu odlodzenia parownika