Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

alarm - jak podłączyć ? civic '92

15 Lut 2006 20:47 3344 9
  • Poziom 10  
    witam , jestem początkujący.
    posiadam centralę z podłączeniami jak na schemacie (dołączony plik), czujniki ultradźwiękowe, wstrząsowy (EXUS CW-01), położenia (EXUS CPR-09).
    jak to ustrojstwo połączyć, co to jest ten przekaźnik 2-go kanału (niema go w zestawie), te dwa różowe trzeba podłączyć?
    Zmierzyłem od centralnego zamka sygnały, ( dwa cienkie przewody idą do centralki w drzwiach kierowcy) , gdy na jednym jest 0v to na drugim 5V, zamykam (lub otwieram - teraz juz nie pamiętam) i zmienia sie na odwrót. Tak ma być?
    pomocy.
  • OptexOptex
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Oto opis do Civika, w twoim roczniku nie ma siłownika w drzwiach kierowcy. Musisz zamontować siłownik, kiedy alarm go wysteruje to siłownik napędzi mechanizm drzwi kierowcy i całość zrobi ruch.
  • Poziom 10  
    to jest civic VTI ,centralny, szyby, szyberdach, lusterka sa w elektryce. To znaczy ze siłownik jest tylko w drzwiach od pasazera?.A od kierowcy tylko jakis stycznik? jest tam kostka z trzema przewodami: dwa wspomniane powyżej i trzeci chyba masa. CHyba nieczaje nadal o co biega.
  • OptexOptex
  • Poziom 23  
    w drzwiach kierowcy jest przelącznik(swich) sterujacy pozostalymi drzwiami, aby dzialalo to z alarmem to trzeba tak jak kolega wczesniej pisal dolozyc silownik slave do drzwi kierowcy i wysterowac go (wykorzystujac 2 przekazniki+sygnaly z alarmu do sterowania centrala)
  • Poziom 33