logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat elektronicznego regulatora do WSK M21W2 - brak mostka prostowniczego?

Wasus 01 Mar 2006 23:50 5658 14
  • #1 2364061
    Wasus
    Poziom 11  
    Witam jestem posiadaczem Wski i przez ostatni problem miałem problem gdyż ciągle "gotował" mi się akumulator co nie wpłyneło najlepiej na jego stan :/. Chce zastosować tam elektorniczny regulator.
    Mam instalacje 6V. Znalazłem taki schemat (załacznik),
    jesli chodzi o elektronike jestem laikiem aczkolwiek dziwi mnie brak mostku protowniczego, co sadzicie o tym schemacie?
    Moze Macie schematy takich regulatorów?
    Załączniki:
    • Schemat elektronicznego regulatora do WSK M21W2 - brak mostka prostowniczego? schematregulnap6.jpg (35.41 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 2364320
    przemek 4x4
    Poziom 15  
    Ocena: 17
    WSK ma regulator napięcia w przdniej lampie taki czarny z napisem unitra.
  • #3 2364755
    lgy1
    Poziom 21  
    Ocena: 133
    W WSK nie ma regulatora napięcia ładowania jest tylko mostek prostowniczy który zasila cewka ładowania z iskernika , raczej sprawdz tę cewkę bo ona jest tak dobrana że nie powinna dawac po wyprostowaniu więcej jak 0,5 Ampera , może jest jakieś przebicie i daje więcej prądu na akumulator .Sprawdz jakie jest napięcie na akumulatorze przy trochę wyższych obrotach silnika , oglądnij iskernik od środka.
  • #4 2366429
    Wasus
    Poziom 11