logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ferguson SQ100LT - brak strojenia dźwięku, szum i ciemny ekran

zessij 03 Mar 2006 22:20 1820 5
REKLAMA
  • #1 2371318
    zessij
    Poziom 2  
    Witam,
    Zepsuł mi się analogowy tuner FERGUSON SQ100LT - pewnego dnia zaczął wyświetlać tylko ciemny śniego i szumić. Kupiłem na allegro identyczny, jednak z tym także są problemy. Mianowicie świeci OK, jednak nie działa strojenie dźwięku, cały czas działa na jednym ustawieniu, bez względu na regulację dźwięku. Słychać to, na co trafił (czasem słychać zagłuszony szumem włąściwy dźwięk). Pozostałe regulacje dźwięk, jak np. stereo/mono działają (słychać znaczną zmianę poziomu szumów).
    Jako że mam 2 identyczne, może dałoby się je "skleić";)? Nie znam się zbytnio na elektronice, ale moglibyścied mi coś moze doradzić, np. gydbym zrobił fotki wnętrza?
    Dodam jeszcze, że tuner miał być sprawny, zatem być może uszkodził się podczas transportu. Cała reszta oprócz przedstawionego problemy działa OK.
    Pozdrawiam,
    Michał
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2421872
    gienek 1
    Poziom 18  
    Ocena: 22
    Witam!
    Masz uszkodzoną pamieć prawie na pewno w tym który ma tylko śnieg. W tym drugim moze też ale warto podstawić ją z tego z szumiącą fonią do tego ze śniegiem. Zobacz co się wtedy stanie.
    Wsad pamięci poszukaj na Elektrodzie , ja już raz ściągałem.
    Analogowe fergusony na to "chorowały"
    Pozdrawiam,
    Gienek.
  • REKLAMA
  • #4 2435069
    zessij
    Poziom 2  
    Ok, dzięki za zainteresowanie. Jako że na alektronice znam się jak na gotowaniu;), prosiłbym o jakieś wytłumaczenie, który element to pamięć;). Jeśli chodzi o takie małe, czarne coś, podobne wyglądem do mikroprocesora (jeśli to, o czym myślę to mikroprocesor) z bodajże ośmioma nóżkami, nie wlutowane, to już to przekładałem i nie ma żadnej różnicy w ani jednym tunerze.