logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Funkwerk Köpenick EZ100, EKD300, EKD500 - co to za sprzęt radiowy?

valve 06 Mar 2006 22:02 3102 4
REKLAMA
  • #1 2383580
    valve
    Poziom 1  
    Posiadam natepujacy sprzet: Funkwerk Köpenick ez 100 ,ekd 300, ekd500. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o sprzęt radiowy i krórkoflarski,więc zwracam się z prośbą do osób które wiedzą co to jest o uswiadomienie mnie oraz informacje gdzie go mogę sprzedać i mniej wiecej ile może być wart....dziękuję i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 2383760
    Yaga
    Poziom 16  
    Ocena: 22
    Najprawdopodobniej są to oznaczenia odbiorników komunikacyjnych produkcji NRD. Kiedyś był to bardzo dobry, solidny i na owe czasy bardzo nowoczesny sprzęt.

Jeśli są sprawne i nie grzebane to i dziś ich parametry odbiorcze nie są takie najgorsze. Lecz raczej oceniłbym to jako sprzęt dla koneserów, do pracy dla np. krotkofalowców wymaga kłopotliwej modyfikacji. Niektóre z tych odbiorników były opisane w ŚR.

Ile to jest warte... tyle ile da za to zainteresowany takimi zabytkami. Kiedyś, gdy się takimi bawiłem, dałem za taki RX w Krakowie ok. 80 zł.

Proponuje mimo że cięzkie to trochę, pojechać z tym na najbliższe Ci giełdy np w Siemianowicach lub w Rybniku - tam mogą się znależć chętni lecz cudów się nie spodziewaj.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 2385259
    Inkwizycja
    Poziom 30  
    Ocena: 414
    Jak wspominał Yaga sa to odbiorniki komunikacyjne. Możesz posłuchać na nich wielu ciekawych stacji krótkofalowych. Tu masz linka poczyczytach sobie i zobaczysz że te odbiorniki to jeszcze klawy sprzęt :)

http://www.sq5izm.republika.pl/ekd.htm
  • #5 2385648
    AMICAR
    Poziom 17  
    Ocena: 73
    Witay..
    nie wiem ktory z tych oddbiornikow masz..
    ..sa to bardzo dobre odbiorniki na Krotkie fale 3,5- 30 Mhz..wiec wylacznie pasmo krotkofalarskie..