Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik Hanssen. Jaką membranę mam kupić? Jaką cewkę?

davegbass 16 Mar 2006 14:17 1428 6
  • #1 16 Mar 2006 14:17
    davegbass
    Poziom 10  

    czesc :) posiadam glosnik Hanssen ktory jest zastosowany w tubie samochodowej i troszke glosniej puscilem i glosnik zatar sie wogole membrana z cewka nie odbija i postanowilem wymienic cewke i membrane teraz chcialem zapytac jaka membrane mam kupic ?? i cewke??cewka ma jakis opis czy cos w tym stylu ?? aha to jest glosnik bassowy:)z gory dzieki:)

    0 6
  • #3 16 Mar 2006 14:25
    Medeis
    Poziom 21  

    Witam

    Mam nadzieje ze jeszcze nie wyrzuciles jak poradzil kolega wyzej. Najpierw odczep magnes czasem sie przydaje :lol:

    A jak chcesz kupic membrane to zwroc uwage zeby byla odrazu z zawieszeniami, cewka, magnesem, lica, zaciskami, kopolka antypylowa i koszem- słowem kup nowy głosnik...

    Pozdrawiam

    0
  • #4 16 Mar 2006 14:27
    davegbass
    Poziom 10  

    czyli ze nieoplaca sie wklejac od nowa ???

    0
  • #5 16 Mar 2006 14:31
    Medeis
    Poziom 21  

    NIE

    Pozatym nie wiem ilu jest na elektrodzie jasnowidzow ale przypuszczam ze niewielu ;) nie podales nawet wielkosci tego glosnika, nie mowiac juz o cewce czy modelu.

    Zreszta nawet gdybys podal to nie oplaca sie do niego robic memrany i cewki na zamowienie ;)

    Pozdrawiam

    0
  • #6 16 Mar 2006 15:21
    davegbass
    Poziom 10  

    no sorki zapomnialem ma on srednice 25cm hanssen 220watt i 4ohm cewka niepowiem bo niewiem widze ze spalona i smierdzi jeszcze:)

    0
  • #7 16 Mar 2006 15:35
    Tremolo
    Poziom 43  

    Wymień na taki sam jesli Ci pasowalo. jesli nie dostaniesz to podobny. Nie jesteśmy jasnowidzami, brak policzonej objętosci i ewentualnego strojenia otworu BR, nic Ci nie powiemy. Po za tym to nie jest tuba tylko rulon z ewentualnym BR.

    pozostaje Ci tylko:
    Ćwiczyć ćwiczyć słownictwo techniczne!

    0