logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakiego D-linka kupić(modem, switch,router) a jakiego unikać

bryszard 21 Mar 2006 15:34 1958 8
REKLAMA
  • #1 2440695
    bryszard
    Poziom 15  
    Ocena: 23
    Mam neostradę najtańszą wersję , modem speedtouch z tpsa i chce podzielić sygnał na drugi komputer(xp do 98).D-link cieszy się dobrą opinią więc pytam jaki kupić a jakiego unikać.Dodam że powinien to byc modem,switch i router.Jestem zielony w tych sprawach więc prosze o opinie.Cena do 200zł.Prosze o niekrtytkowanie ceny 200zł.Wiem że jest to niska cena.
  • REKLAMA
  • #2 2440844
    MaxFm
    Poziom 22  
    Ocena: 5
    Za 200 zł. to ciężko bedzie ale możesz poszukać, z d-linka to DSL-G604T
  • #3 2442987
    baton161
    Poziom 14  
    Ocena: 2
    zgadzam sie z moim przedmowca co do tego routera. jest to dobry routerek. posiada klonowanie mac (co jest przydatne przy dzielniu neostrady bo administrator widzi tylko jeden komuter zamiast dwoch. oczywiscie wszystko zalezy rowniez od administratora,od tego jak dobry jest w tym czym sie zajmuje). serwer dhcp co dla dwoch osob raczej sie nie przyda, wbudowany modem adsl. poczytalem na innych forach o tych routerach i ciesza sie razcej dobra opiia innych uzytkownikow. na allegro widzialem tez router asmax ar-804u za ok 210zł i posiada on podzial pasma.
  • REKLAMA
  • #4 2445455
    Andzio
    Poziom 12  
    Odpuść sobie D-Linka. To straszne dziadostwo. Polecam Pentagram Cerberus (w wersji Lite możesz zmieścić się nawet w 160 zł z VAT)
  • #5 2445649
    pj kos
    Poziom 11  
    tylko nie d link !!!! mialem siec na 4 kompy z tym zwisy raz dwa na dobe wymienilem na linksysa i problem znikl
    absolutnie d linka nie polecam
  • REKLAMA
  • #6 2446798
    Ryszard49
    Poziom 39  
    Ocena: 1014
    Witam.
    Mam D-Linka DI 614+ i nie narzekam.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #7 2447014
    Adam C