logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brak dźwięku w Unitra WS 503 po wymianie bezpieczników - co sprawdzić?

brayan 22 Mar 2006 16:35 1614 6
REKLAMA
  • #1 2444449
    brayan
    Poziom 11  
    witam wszystkich forumowiczow. na poczatek chcialbym powiedziec ze jestem totalnie zielony w elektronice.
    posiadam wzmacnioacz unitry ws 503. no i mam z nim maly problem a dokladniej chodzi o to ze na samym poczatku jak podlaczylem do niego kolumne to slychac bylo przez nia buczenie (podczas poglasniania) czyli moim zdaniem wszystko bylo ok. az do chwili kiedy go wylaczylem i po jakims czasie wlonczylem ponownie. dioda power swieci ale juz nic przez glosnik nie slychac. wymienilem bezpiecznikiwszystkie 4 i nadal nic:( co moze byc z nim nie tak? odrazu powiem ze wczesniej jak sprawdzalem probowka (nie mam miernika) to przy wyjsciu do glosnikow bylo male napiecie teraz juz go nie ma :/ to jest moj perwszy problem, drugi polega na tym ze ten wzmacniacz ma wejscie uniwersalne i pod niego chcialbym podpiac kompa. kupilem ta koncowke z 5 cyckami (DIM czy jakos tak) ale z kompa ida mi tylko dwa kabelki jak nalezy je podlaczyc pod tego DIMA?
    czekam na odpowiedzi :)
    z gory dzieki
    pozdrawiam
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 2445205
    seta1
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    Z komputera z karty dźwiękowej powinien wychodzić sygnał gniazdkiem JACK (3,5mm) W to gniazdko powinieneś wpiąć JACKA, dwa kabelki: kanał lewy, kanał prawy, i jako trzeci to ekran i teraz na drugą stronę wtyczka DIN ekran podłączony do pinu 2 i dwa kabelki sygnałowe podłączone zgodnie z twoim wejściem do wzmacniacza.
    Jeśli masz inaczej wyprowadzenie z komputera to je opisz dokładniej
  • REKLAMA
  • #5 2445264
    brayan
    Poziom 11