logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

FUJITSU SIEMENS 21P3 - Jak zmniejszyć zbyt dużą jasność ekranu?

OskaRGD 23 Mar 2006 10:20 2212 4
REKLAMA
  • #1 2447107
    OskaRGD
    Poziom 11  
    Ocena: 7
    Witam,
    Kupiłem używany monitor Fujitsu Siemens 21P3 ( kolega kupił identyczny, więc są dwa). Zarówno u mnie jak i u kolegi obraz jest bardzo rozjaśniony nawet przy ustawieniu jasności na 0 (Poza tym działają dobrze). Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi do tego konkretnego modelu, w podobnych modelach można regulować w menu serwisowym, bądź na samym monitorze jakimiś konkretnymi potencjometrami.
    Co to może być (trafo ?? - nie znam się za bardzo)??
    Czy można to łatwo (w miarę) naprawić ??

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

P.S. jeżeli to konieczne to mogę podać dokładniejsze informacje o monitorze (z tabliczki znamionowej, albo inne)

Na tabliczce znamionowej :
    • 21P3
      S26361-K618-V150
      CHASIS NO.: CM2521
      Rev.: 01 G4 / M5
      FCC ID A3KM097

Kineskop prawdopodobnie HITACHI
  • REKLAMA
  • #2 2447748
    lisek
    Serwisant RTV
    Ocena: 6819
    FS MCM21P3 ma chyba taka sama plyte jak Siemens MCM2102 ?
    wiec prawdopodobnie w srodku bedzie Samsung lub Philips

chociaz zdarzalo sie,ze:
    Siemens MCM 1706 = Panasonic P 70 = Belinea 107035
    MCM 21T1 -- Sony GDM-500PS

napisz wiecej szczegolow
    -to co z tylu na tabliczce
    - jakie scalaki w srodku,
    - co napisano na duzym transformatorze (z przewodem idacym do kineskopu)
  • REKLAMA
  • #3 2453583
    OskaRGD
    Poziom 11  
    Dzisiaj byłem u chłopaków u których kupiłem monitorek i wyregulowali mi go, widze czarny kolor :). (ale dziękuje za odzew na forum)

Dla informacji (może innym się przyda):