Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CI moduły? Załączone zdjęcia? Co mogę oglądać na modułach?

starter55 17 Apr 2006 14:03 2159 8
    starter55
    Level 24  
    Witam
    Troche jestem zielony w modulach a moge kupic takie jak na zdjeciu co za pomoca ich moge ogladac ?
    Mam w planach zakup fergusona wlasnie z CI
    FTM
    Level 15  
    Witaj,
    z tego co widzę masz tam Aston-a czyli będziesz mógł potem dokupic np. czarnulkę z C+ (oczywiście "edukacyjną" :) ) i oglądać cały pakiecik... rodzimego operatora :). Co zaś się tyczy Ice crypta... patchowalny jest o ile wiem tylko black... więc wybór należy do Ciebe :). Ale! No właśnie ze zdjęcia trudno wywnioskować co to za model ICECRYPTA bo dla mnie to wygląda na Reda, a wtedy:

Uniwersalny moduł kodowy ICECRYPT RED, Moduł umożliwia dekodowanie kart (i dzięki temu odbiór programów kodowanych) w następujących systemach:

- SECA 1
    - SECA 2 (między innymi pracuje z kartami Cyfra+)
    - VIACCESS 1
    - VIACCESS 2 (karty erotyczne w tym 6 miesięczny dostęp do kanału Don't Panic bez karty!)
    - BETACRYPT (w tym systemie kodowane są dawniejsze karty na Premiere World)
    - IRDETO
    - IRDETO 2 (w tym systemie kodowane są karty na kanały dla dorosłych oraz karta na FreeXTV
    - CRYPTOWORKS (w tym systemie kodowane są karty na kanały UPC Direct i Czech Link)
    - NAGRAVISION (podobno można przystosować moduł do kart Polsatu Cyfrowego)

Moduł współpracuje z praktycznie wszystkimi tunerami cyfrowymi dostępnymi obecnie na polskim rynku i posiadającymi gniazda CI na moduły kodowe.

Pozdrawiam
    starter55
    Level 24  
    Dzieki za wyczerpujaca wypowiedz
    Ile mozna polozyc za take CI ?,
    naprawde nie orietuje sie w cenach.

jak rozpoznac czy to jest red lub inny?
    jakies numery seryjne typ etc. ...?
    W ogloszeniu jest ze za pomoca tego icecrypta mozna mdzy innymi ogladac tps.
    FTM
    Level 15