Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szukam kodów usterek Renault Magnum w zamian do Volvo FH12

25 Kwi 2006 08:57 29887 55
  • Poziom 1  
    Cz all.
    Szukam kodów usterek do magnum z silnikiem mack 430KM lub 470KM.
    W zamian dam kody do volvo FH12 lub mercedesa albo do SCANI.
    Pozdro all.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 2  
    witam posiadam te kody. potrzebujesz jeszcze?
  • Poziom 12  
    witam!! jak są jeszcze aktualne kody do FH12 to ja reflektuje z góry dzięki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Ja też posiadam ale nic nie chce w zamian.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Skoro nic nie chcecie to się podzielcie na forum. Ja osobiście posiadam skany z ksiażki serwisowej MB Actros(kody błędów po niemiecku),schematy do scani,dafa 95xf,schematy ogrzewań,opisy ABS,ECAS,EBS i schematy el. sterowania silników prawie wszystkich modeli. jestem zainteresowany wymianą na forum lub PW
  • Użytkownik usunął konto  
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 10  
    Witam.

    podłącze się pod prośbę posiadania kodów usterek do reni, ale teraz mam inny problem. Mam magnum, która nie pali kręci rozrusznik ale auto nie zagada, na wyświetlaczu pali się komunikat Defekt 200. Spotkał się ktoś już z tym?? Proszę o pomoc z góry dzięki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    więc tak. dzięki za zainteresowanie ale wydaje mi się ze udało się to zrobić powiem wam tak że był to problem z komunikacją edc silnika a vecu przerwany jeden z kabelków szyny CAN przy chłodnicy narazie defekt znikną jutro jeszcze podepnę swojego jaltesta i zobaczę co jeszcze pokaże
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    witam ponawiam prośbe zamienie sie schematami scani mana dafa i wielu ionnych wzamian za reno magnum i premium prosze o kontakt gg 9334852
  • Poziom 1  
    Witam jestem zainteresowany schematami i kodami oczywiscie dogadamy sie co w zamian
  • Poziom 1  
    witam, szukam tez kodów usterek i książki [instrukcji serwisowej ] napraw do Renault Magnum 480 2003r. e mail michal.mb(malpa)wp.pl
    Dziękuję.
  • Poziom 12  
    W związku z powyższymi chciałbym zapytać czy może ktoś wie jakim z dostępnych interfejsów mógłbym połączyć się z volvem fh12 94` , 96` , 97(nie mówię tu o kodach migowych) rok jak i z naczepą tyle że w naczepie mam pneumatykę knorr-a i chciałbym dowiedzieć się co jej dolega tyle na początek. Jeżeli ktoś nie wymądrzając się byłby w stanie mi pomóc będę bardzo wdzięczny.
  • Poziom 21  
    Jaki masz problem z FH12.Tam kody migowe w zupełności wystarcza.I co się dzieje z naczepą??
  • Poziom 12  
    W koniku chciałbym posprawdzać czujniki np.temperatury cieczy jak i powietrza wchodzącego i wyeliminować usterki np pedału gazu itp. ogólnie w modelu 94` i 96,97 a mam jeszcze 2005ale tu chce zrobić korektę na kagańcu bo pokazuje 91 a jedzie 82.

    W naczepie problem polega na tym że:

    przez kilka kilometrów jest wszystko ok do momentu hamowania, kiedy zacznę zatrzymywanie to przez 2-3 sec. jest ok a po tym czasie załącza się tryb hamowania awaryjnego czyli naczepa momentalnie ma w tym momencie o 300% silniejsze hamowanie z blokadą kół włącznie a w koniu czyli volvo fh 12 zapala się pomarańczowa lampka z naczepą w nawiasach(przez 1,5 roku czyli od nowości wszystko działało). Generalnie to ostatnio niema reguły bo kilka razy zaraz po ruszeniu nawet bez hamowania zapala się w/w kontrolka i cała historia z nią związana. Zauważyłem że gdy pada deszcz i jest naprawdę mokro to o dziwo wszystko działa idealnie. Przyglądałem się już całej instalacji w naczepie kilka razy i śledziłem wszystkie przewody elektryczne jak i pneumatyczne żeby wyeliminować przerwanie lub przetarcie ale wizualnie wszystko wyglądana w porządku, więc myślę że tylko po połączeniu z kompem wszystko będzie jasne. Jeżeli ktoś byłby w stanie powiedzieć jaki interfejs obsługiwał chociaż komputer w naczepie to będę wdzięczny za pomoc.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Dodam jeszcze jedną rzecz!!

    Nie interesuje mnie komercja!! Tylko pomoc i chce to zrobić sam w miarę możliwości
  • Poziom 11  
    morze ktoś pomorze potrzebuje kodów błędów do scani jak ktoś wie jak wyciągnąć tą listę z texy truck będę wdzięczny chyba że ich tam nie ma i muszę dograć ale się dowiem u dystrybutora texy
  • Poziom 15  
    W Texie masz diagnoze szeregowa i manualna wchodzisz w manualna i masz kody wpisujesz kod migowy i gotowe Oczywiscie w odpowiedzni system bo inne kody sa dla boscha a inne dla wabco i knora.
  • Poziom 11  
    tak tylko jak wpisuje kod to wyskakuje a wpisuje poprawny 2-2-6-6 próbowałem ten co jest w opisie texy i jest to samo więdz przypuszczam ze są one nie dograne bo jest to model 18 jest ona krótko na rynku
  • Poziom 2  
    Witam! Szukam kodow usterek do Renault Premium 450dxi, Przykladowy kod jaki teraz potrzebuje to: MID 136/SID3/FMI10. Prosze o informacje na email:gjanas@op.pl
  • Poziom 12  
    Andreas112 napisał:
    W koniku chciałbym posprawdzać czujniki np.temperatury cieczy jak i powietrza wchodzącego i wyeliminować usterki np pedału gazu itp. ogólnie w modelu 94` i 96,97 a mam jeszcze 2005ale tu chce zrobić korektę na kagańcu bo pokazuje 91 a jedzie 82.

    W naczepie problem polega na tym że:

    przez kilka kilometrów jest wszystko ok do momentu hamowania, kiedy zacznę zatrzymywanie to przez 2-3 sec. jest ok a po tym czasie załącza się tryb hamowania awaryjnego czyli naczepa momentalnie ma w tym momencie o 300% silniejsze hamowanie z blokadą kół włącznie a w koniu czyli volvo fh 12 zapala się pomarańczowa lampka z naczepą w nawiasach(przez 1,5 roku czyli od nowości wszystko działało). Generalnie to ostatnio niema reguły bo kilka razy zaraz po ruszeniu nawet bez hamowania zapala się w/w kontrolka i cała historia z nią związana. Zauważyłem że gdy pada deszcz i jest naprawdę mokro to o dziwo wszystko działa idealnie. Przyglądałem się już całej instalacji w naczepie kilka razy i śledziłem wszystkie przewody elektryczne jak i pneumatyczne żeby wyeliminować przerwanie lub przetarcie ale wizualnie wszystko wyglądana w porządku, więc myślę że tylko po połączeniu z kompem wszystko będzie jasne. Jeżeli ktoś byłby w stanie powiedzieć jaki interfejs obsługiwał chociaż komputer w naczepie to będę wdzięczny za pomoc.


    Ponawiam temat j/w i dokładam że dwa razy dziennie wywala mi bezpiecznik który jest również odpowiedzialny za abs w naczepie, może to tylko zbieg okoliczności ale........ Natomiast wczoraj znów sprawdzałem czy instalacja jest cała i czy nie przetarło się coś ale wszystko jest ok. Ten proceder stał się już dosyć uciążliwy więc zwracam się ponownie z prośbą o pomoc ponieważ myślę że po zdiagnozowaniu elektroniki naprowadzi mnie to na usterkę.
  • Poziom 22  
    Z tego co piszesz to jest to układ EBS knora. Do diagnostyki najlepszy jest Udif + serwisówka. Można też texą z ostatnią aktualizacją lub Jaltesem. Co do zasilania to osobno jest zasilana elektronika a osobno elektrozawory. Sprawdź który bezpiecznik pali. Tak na końcu to jest elektroniczny układ hamulcowy, chcesz w nim kopać nie mając zupełnie przygotowania. Dobrze sparametryzowany EBS zapewnia 15% krótszą drogę hamowania, dłuzszą ekspolatację klocków itd. Może jednak podjedź do fachowca. Za diagnozę weźmie kilkadziesiąt zł i po sprawie.
  • Poziom 11  
    kolego jak będziesz na śląsku górnym podjedż na mój warsztat naprawimy i podłączymy nr gg.13245987