Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Motorola e1000 - smartclip nie moze zdjac simlocka

seawoman 15 May 2006 12:51 1880 13
  • #1
    seawoman
    Level 10  
    PO wlaczeniu telefonu pisze: "Contact operator" czyli powinien byc simlock.
    Mam smart clip motorola 2.19 i po nacisnieciu unlock nic sie nie dzieje.
    Czy ktos pomoze?
  • #2
    hard
    Level 24  
    Pewnie masz Smart -Clipa klona i nie ma możliwościa sciagniecia RSA przez Smartmoto.
  • #3
    seawoman
    Level 10  
    No to jest jakas tania wersja z allegro ale sprzedawca nic o tym nie wspomnial ze moga byc problemy,,, co to jest to rsa?
  • Helpful post
    #4
    hard
    Level 24  
    seawoman wrote:
    No to jest jakas tania wersja z allegro ale sprzedawca nic o tym nie wspomnial ze moga byc problemy,,, co to jest to rsa?


    Taka widzisz jest manipulacja słowami w opisie na aukcjach.
    Muszisz wiedzieć ,że jesli coś jest tańsze 6 razy to pewnie jest to klon.
    RSA jest to zabezpieczenie w telefonach do obszaru gdzie jest zapisany Simlock .Usuniecie RSA odbywa sie najczesciej przez uzycie Test Pointa.
    Aby to mozna było zrobić muszisz mieć oryginalny Smart-Clip i program SmartMoto .Najpierw usuwany RSA a potem robiny Unlocka.
    Klon nie działa z programem SmartMoto i praktycznie nie zrobisz nim żadnej nowej Motki a stare jak najbardziej
  • #5
    seawoman
    Level 10  
    Dzieki. Dla kogos kto nie ma pojecia o smartach to oszustwo,powinno sie to napisac. Tak wogole to jestem ciekawa skad ci kolesie w serwisach maja taka wiedze o naprawie i wogole o sciagnaiu tych simow, przeciez tego nigdzie nie ucza...
    Co do e1000 to mam jeszcze pytanie - czy da sie sciagnac sima kablem usb serwisowym? Bo do tego smarta mam kabelek serwisowy z wyjsciem na zasilanie i ciekawi mnie wlasnie po co to wyjscie... skoro wczesniej kiedys tez e1000 sciagnelam sima bez dodatkowego zasilania... Ten kabelek jest do smarta lecz ma wyjscia usb i zasilanie dlatego sadze ze to serwisowy
  • #6
    FranekDolas
    VIP Meritorious for electroda.pl
    seawoman wrote:
    Tak wogole to jestem ciekawa skad ci kolesie w serwisach maja taka wiedze o naprawie i wogole o sciagnaiu tych simow, przeciez tego nigdzie nie ucza...

    Taka wiedza jest baaaaardzo "kosztowna" uwierz mi...
  • #7
    seawoman
    Level 10  
    Chyba jedna z najbardziej dochodowych uslug w Polsce<chyba tylko w Polsce bo w np Angli juz za 1Ł sciagaja simy>
    Wkurzaja chyba wszystkich ceny simow, skoro za ruszenie swoim jedym palcem i nacisniecie przycisku na boxie biora tak sobie 40zl.
    Nie rozuemiem tych cen, przeciez tyle konkurencji a oni maja wszedzie te same ceny, dlatego kupilam clipa azeby tym zlodzieja nie dawac zarobic.

    Moderated By gulson:

    ostrzeżenie #1 obrażanie innych osób lub grup społecznych, wyzywanie od złodziei

  • #8
    hard
    Level 24  
    seawoman wrote:

    Wkurzaja chyba wszystkich ceny simow, skoro za ruszenie swoim jedym palcem i nacisniecie przycisku na boxie biora tak sobie 40zl


    Nie do końca prawda .Sciągniecie simlocka to teraz juz nie tylko nacisniecie jednego przycisku :D
    Czasami trzeba użyć łacznie z kabelkiem jeszcze noża do tapet ,igły ,czy wiertła :D Zależy od modelu.Nie trudno sie domyslić ,że coś przy okazji można zepsuć, no i ma sie koszty w plecy zamiast zarobić.
    Dobry sprzet czyli boxy kosztuja i to sporo .Smart - Clip nie 160zł klon tylko
    prawie 1000zł za oryginał który zrobyłby np. Twoją motke E1000
    To jest po cześci odpowiedź dlaczego koszt simlocka to 40 zł i wiecej .
    A gdzie zapłata za wiedze i czas na spedzony na doświadczeniach ?
    Trzeba teraz już bardzo dużo zainwestować w sprzęt oby móc sie zajnować
    sciąganiem simlocków czy wgrywaniem języków .
    Czas zwykłego kabelka i krakniętego programu już minął

    Piszesz ,że kupiłaś klipa zeby tym "złodziejom" nie dawać zarobić.
    To teraz wydałaś prawie 2 stówy i tak musisz dać im zarobić
    bo w tej chwili wyprzedzili Cię wiedzą na ten temat.

    Pozdrawiam
  • #9
    network1
    Level 22  
    hard - super opisane sam bym tego nie ują, zgadzam sie w 1000000%
  • #10
    picador
    Level 33  
    ci co albo sie dopiero uczą , albo nie maja zielonego pojęcia o simolckach myślą że to jest takie proste , myslą że wystarczy sobie kupić czy zrobić kabelek , może i tak , ale to było lat temu pięć , wtedy trzeba było znać się nieźle na elektronice , teraz oprócz wiedzy trzeba inwestować w sprzęt dużą kasę za którą byłoby niezłe autko i drugie tyle wiedza ... , więc niepiszcie że to takie łatwe i dochodowe ...

    ci co siedzą lata w simlockach wiedzą o czym pisze ci co zaczynają już się nie dowiedzą , bo na uczenie się tego fachu już za późno :idea:


    a co do kupowania klonów ... , najgłupsze rozwiązanie , takie zakupy zawsze dużo dosztują bo dwa razy kupujesz :D
  • #11
    djn
    Level 25  
    [quote="hard"]
    seawoman wrote:

    Piszesz ,że kupiłaś klipa zeby tym "złodziejom" nie dawać zarobić.
    To teraz wydałaś prawie 2 stówy i tak musisz dać im zarobić
    bo w tej chwili wyprzedzili Cię wiedzą na ten temat.
    Pozdrawiam

    a ja jeszcze dodam, ze to ty prawdopodobnie chcesz zostac zlodziejka i kupilas tego klona, zeby sciagac simy z motek po 10zl nie placac zadnych podatkow, zusow czy tam innych zbednych wydatkow...
  • #12
    picador
    Level 33  
    dodam , może jeszcze ojciec leje paliowo do twej motorynki ...

    utrzymanie się na rynku kosztuje , nie moge zrozumieć leszczy co robią simlocki w nokii np 6030 , czy 2600 za free , miałem taką klientkę , zdziwiła się że musiała cos za to płacić , bo we wrocławiu jakieś dupki robia to za free ... , niech staną przy ulicy i dają d....
  • #13
    FranekDolas
    VIP Meritorious for electroda.pl
    seawoman wrote:
    Chyba jedna z najbardziej dochodowych uslug w Polsce<chyba tylko w Polsce bo w np Angli juz za 1Ł sciagaja simy>
    Wkurzaja chyba wszystkich ceny simow, skoro za ruszenie swoim jedym palcem i nacisniecie przycisku na boxie biora tak sobie 40zl.
    Nie rozuemiem tych cen, przeciez tyle konkurencji a oni maja wszedzie te same ceny, dlatego kupilam clipa azeby tym zlodzieja nie dawac zarobic.

    Uważaj na słowa "koleżanko".Nie życzę sobie żeby mnie wyzywano od złodziei.
  • #14
    picador
    Level 33  
    trochę posiedzisz w branży i sama siebie nazwiesz złodziejem , sama widzisz że wiedza kosztuje kupiłaś gówno by zaniżać na kilku aparatach cenę , a podnieść się bedzie ciężko jak kupisz kilka oryginalnych drogich boxów , jeżeli wiesz o czym sie wogóle mówi ... przez fora też psuje sie rynek ... pomagając tym co jada na klonach ...

    posiedziała bys poczytała , straciła czas i go doceniła ... :idea:
    trzeba było przejśc się do swojej konkurencji i spytać co jest nie tak z tym smokiem w e1000 ... :D , chłopaki ze śmiechu by się posikali :D

    by siedzieć w simlockach trzeba mieć wiedzę z elektroniki i to nie kiepsko :idea: , sama wiedza gdzie jest enter czy unlock nie styknie ...

    nie sztuką jest robić wybrane modele , sztuka jest robić prawie wszystko co klient przyniesie , na telefonach z przed 2-5 lat się wyłożysz , a konkurencja zrobi to w 2 minuty , niezła reklama co :?:

    dziewczyny myślą ze jak sobie otworzą kiosk z akcesoriami to i na smokach coś przytną ... dobre ... może jeszcze punkt przyjęć jako SERWIS TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH , wielu tego próbowało :D