Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problemy z Golfem IV 1.4 - zegar temperatury cieczy

WBART 18 Cze 2006 15:23 1777 9
  • #1 18 Cze 2006 15:23
    WBART
    Poziom 18  

    auto golf IV '98 silnik 1,4 AKQ , problem dość dziwny , nie wskazuje zegar temp. cieczy to znaczy czasami wsazuje ale przez chwilkę , sygnał na ECU czujnik podaje prawidłowy , na zegar nie wiem zabardzo jaki powinien być , z tego co widzę to sygnał powinien iść z tego samego czujnika bo jest 4 pinowy , drugi problem to po przekręceniu kluczyka nie zapala się check ,po podpięciu pod vaga nie mogę połączyć się ze sterownikiem silnika z całą resztą sie komunikuje , zegary brak błędów , ale nie mogę zrobić testu zegara, silnik zapala wszystkie zasilania i masa na sterowniku są , trzeci problem to zapalające się czasami w czasie jazdy ciśnienie oleju (czujnik wymieniony) , silnik trochę nie równo pracuje i chciałem go zdjagnozować zaczym wymienię przewody WN , bo świece już wymieniłem
    pozdrawiam , wzsystkim pomocnym z góry wielkie dzięki

    0 9
  • #2 18 Cze 2006 16:21
    Krupek455
    Poziom 10  

    to może podłącz go pod program vw tool

    Dodano po 33 [sekundy]:

    to może podłącz go pod program vw tool

    0
  • Pomocny post
    #3 18 Cze 2006 16:23
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 18 Cze 2006 18:25
    WBART
    Poziom 18  

    z czujnikiem tak myślałem (dzięki), ale co z resztą co ciekawsze to ciśnienie zpala się różnie jak zimny , albo nagrzany , na wolnych albo na wysokich obrotach , poprostu zaczyna mrugać i pikać i po 15 sek znowu na jakiś czas spokuj

    0
  • #5 18 Cze 2006 22:25
    grzestv
    Poziom 28  

    ciekawe czy nie było robionej korekty stanu km:idea:

    0
  • #6 18 Cze 2006 23:16
    WBART
    Poziom 18  

    nie mówię żeby za miedzą nie cofali ale z książkami niby się zgadza i wklejki pod maską też , ale kto wie , a gdyby ktoś uwalił zegar przy korekcie to były by takie objawy , zegar wyciągałem i oglądałem płytkę i wylutu zadnego nie było

    0
  • #7 19 Cze 2006 01:25
    grzestv
    Poziom 28  

    podłącz się bezpośrednio pod linie K w sterowniku silnika(pin 19 przewód szary z białym).schemat wrazie czego mam.

    0
  • #8 19 Cze 2006 07:30
    WBART
    Poziom 18  

    o tym nie pomyślałem zaraz rano go w ten sposób postraszę , dzięki grzestv , czasami trudno wpaść na tak prosty pomysł

    0
  • #9 21 Cze 2006 09:07
    Remik71
    Poziom 24  

    Z tym sterownikiem silnika, podobnie jak w polo (2004r.) łączę się VWTool-em, żadna wersja VAG-com nie łączyła mi się niezależnie od rodzaju interfejsu.
    A te czujniki temperatury bardzo często psują się.

    0
  • #10 21 Cze 2006 14:22
    WBART
    Poziom 18  

    wczoraj podjechałem do znajomego na tym samym fejsie tylko ma jakiegoś vag coma i ruszył , a co do nierównej pracy to słabe cisnienie oleju i tu pies pogrzebany, co do czujnika temp faktycznie uwalony , dzięki wszystkim za pomoc , temat zamykam

    0