logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie kupić taśmę serwisową do magnetowidu i jak dostroić głowice?

Mole100 13 Cze 2003 01:26 2063 8
REKLAMA
  • #1 247650
    Mole100
    Poziom 2  
    Potrzebuje pomocy 8)
    Czy mogę gdzieś kupić taką tasmę ...
    albo jak dostroić dwa magnetowidy stereofoniczne
    aby idealnie odtwarzały swoje nagrania
    (na razie muszę zmianiać ustawienia głowic ręcznie)
    Andrzej
    uwaga jestem tylko amatorem... :oops:
  • REKLAMA
  • #2 247786
    MANIEKJG
    Poziom 15  
    Ocena: 12
    A co tam dostrajać??!Co sie dzieje że masz taką potrzebe?W mvd stereo fonia jest też zapisywana na dysku wizyjnym.Opisz swój kłopot.
  • REKLAMA
  • #3 247938
    stimoroll
    Poziom 20  
    Ocena: 11
    Jeżeli to są 2 różne magnetowidy - nigdy jakość dźwięku nie będzie identyczna. Jeżeli są to takie same modele to można się pokusić o kombinowanie. Ale nie polecam zmiany ustawiń amatorom [można sobie tylko zaszkodzić]. Najlepiej zaopatrz się w instrukcje serwisowe - tam będą opisane wszelkie mechaniczne i elektroniczne regulacje związane z fonią.
  • REKLAMA
  • #4 248059
    Mole100
    Poziom 2  
    mam Panasonic NV-HD680
    i JVC HR-S7700
    nagrywam raz na jednym czasem na drugim dogrywki
    i jeśli pomyle kasety to klapa zrywana jest synchronizacja obrazu a dźwięk jest przytłumiony
    pomyslałem :D że jak będę dysponował taką kasetą to dostroję ja albo serwis???
    i już...
    Andrzej
  • REKLAMA
  • #5 248075
    stimoroll
    Poziom 20  
    Ocena: 11