logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Schemat wzmacniacza gitarowego 500W, 3 wejścia gitarowe, 2 basowe, z przesterem

kfuks2 25 Cze 2006 15:47 2468 4
REKLAMA
  • #1 2762543
    kfuks2
    Poziom 2  
    Witam!
    szukałem takiego ale nie znalazłem..
    mianowicie chodzi mi o piecyk do gitary elektrycznej...
    fajnie by bylo gdyby mial tak 500 wat (wiem ze moze przesadzilem ale na jakies male wystepy sie moze przydac)
    gdyby mial 3 wejscia na gitary elekryczne i 2 na basowe... na elektroakustyczna nie chce wejscia.. :]
    i jakis dobry przester w to wmontowac... :roll:

tak wiec prosiłbym o schemat i spis części...
    (schemat ideowy i montazowy).
    i dobrze by bylo wiedziec jaki najlepszy bylby do tego glosnik(i).

z góry dziękli za wszystko
    i pozdrawiam...

dodam ze jestem totalnie zielony w tych sprawach... :]
  • REKLAMA
  • #2 2762680
    Artur k.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1701
    Witam

Taki piecyk jak kolega chce nie ma racji bytu. na małe występy spokojnie wystarcza piecyk o mocy 70 - 100W, na większych i tak gitary sie nagłaśnia.

moge koledze zagwarantować ze jednym piecykiem nie da sie nagłosnić całej kapeli.

Wiem ze to kosztowne ale niestety jeśli ma to miec "ręce i nogi" to musi kolega mieć oddzielny piecyk dla każdego gitarzysty.

ostatecznie można podłączyć gitary pod mikser i potem pod wzmacniacz i na kolumny ale to jest bardzo destrukcyjne dla kolumn.

Pozatym jak kolega sam napisał "jest zielony" tym bardziej nie ma sensu robić czegoś takiego własnoręcznie.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 2762743
    kfuks2
    Poziom 2  
    nieno.. na tyle zielony nie jestem abym nie wytrawil sobie plytki i nie polutowal tego...
    ale jak robilem ostatnio jakis schemat montazowy z schematu ideowego to wszystko poplatalem.. :]
    a chcialbym tego uniknac..