logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak sprawdzić działanie wzmacniacza samochodowego z układem TA8210AH?

Głębin 30 Cze 2006 14:30 4113 6
REKLAMA
  • #1 2777634
    Głębin
    Poziom 11  
    Tak jak w temacie mam wzmacniacz samochodowy na wlasnie tych dwóch ukladach TA8210AH jedna jest napewno do wymiany poniewaz na środku ma dzióre nie wiem jak to mozliwe ale oki i chce sprawdzic dzialanie drógiej tylko niebardzo wiem jak jestem początkującym elektronikiem wiec prosze o w miare mozliwy jak najdokladniejszy opis z góry dziękuje
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 2777663
    h jaworski
    Specjalista AGD
    Ocena: 716
    proste trzeba wylutować tą uszkodzoną i podłączyć radio i sprawdzić czy działa jeżeli nie to trzeba posprawdzać napięcia na tej drugiej ale na pewno edzie do bani a dziura w układzie robi się najcześciej od podania na wyjście głośnika napiecia zasilania
  • REKLAMA
  • #3 2777674
    Głębin
    Poziom 11  
    A jezeli jedna końcówka jest przepalona to ten drógi kanał powinien grać ??
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 2777715
    Sylves_ter
    Poziom 17  
    Ocena: 10
    Cześć. Skoro ta jedna jet tak mocno padnięta.. to zapewne i gruga może być uszkodzona..ja dla świętego spokoju wymieniłbym obydwie..

ale nieważne.. powinieneś wylutować tą uszkodzoną! a następnie podłaczyć wzmacniacz i zobaczyć czy ta druga jest ok. wzmacniacz ma dwa kanały zapewne więc jeśli ta druga jest sprawna to powinno "grać"..

podłącz zasilanie do tego WZM.. sprawdz czy ta druga nie obciąża napecia lub czy nie zaczyna się grzać cholernie.... jeśli się tak dzieje to się nie zastanawiaj i wymień obydwie....nie sa drogie...

schemat blokowy masz na rysunku...
    Załączniki:
    • Jak sprawdzić działanie wzmacniacza samochodowego z układem TA8210AH? ta8210.JPG (43.95 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #6 3991420