logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer nie wyłącza się (pracuje zasilacz i wentylator)

xxlrally 03 Lip 2006 13:53 2614 9
REKLAMA
  • #1 2786345
    xxlrally
    Poziom 16  
    Ocena: 10
    mam komputer i jak chcę go wyłączyć daję start wyłącz to jest ok tylko wyłączy się monitor a komputer dalej pracuje czyli chodzi zasilacz wiatrak od procesora proszę o pomoc bo nie znam się zabardzo na komputerach
  • REKLAMA
  • #2 2786384
    mat_ed
    Poziom 43  
    Ocena: 268
    Od kiedy wystepuje to zjawisko? Jaki system?
    Przedmuchal wtyczke ATX, ktora podlaczona jest do plyty glownej ewentualnie pozycz od kogos inny zasilacz i sprawdz czy na nim rowniez bedzie ten problem.
  • REKLAMA
  • #3 2787278
    xxlrally
    Poziom 16  
    no od jakiegoś miesiąca system mam xp myślałem że to może wina systemu ale przeinstalowałem i nic zobacze tak tak ty mówisz i dam znać
  • #4 2787488
    psychoarti
    Poziom 15  
    Ocena: 6
    Zobacz w BIOS'ie jakie masz ustawienia ACPI (i ewentualnie je zmień).

ACPI i PnP w "Power Management" powinny być włączone.

Miałem kiedyś ten sam problem i po zmianie tych ustawień - jak ręką odjąl :-)
  • REKLAMA
  • #5 2787945
    xxlrally
    Poziom 16  
    no zmieniłem to w biosie ale to nic nie pomogło zasilacz też wymieniłem na dobry i dalej to samo jak by ktoś jeszcze coś wiedział to proszę o pomoc
  • REKLAMA
  • #6 2787969
    miraz_dwp
    Poziom 13  
    hm. wejdź w bios na początek i przywróc ustawienia domyślne (wyjęcie bateryjki na 10 minut, później w biosie "load setup defaults" czy coś podobnego).

nastepnie zobacz w windowsie w menadżerze urządzeń, czy masz w urządzeniach systemowych ACPI zainstalowane.
  • #7 2788011
    psychoarti
    Poziom 15  
    Ocena: 6
    Dokładnie; oprócz tego że w BIOS'ie musisz mieć ACPI to jeszcze w windowsie musi Ci się to zainstalować.
  • #8 2790620
    xxlrally