Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen AX odczytywanie kodow bledu

LukaszTG 05 Lip 2006 13:26 5777 12
  • #1 05 Lip 2006 13:26
    LukaszTG
    Poziom 17  

    Witam

    Mam jakis prolem z wtryskiem (kontrolka check nie gasie zaraz po odpaleniu) sprawdzalem to i owo mierikiem podejrzany jest czujnik powietrza zasysanego chcialem sie jeszcze upewnic odczytujac kody wiem, ze mozna za pomoca diody led, tylko nie wiemgdzie sie znajduje wtyczka diagnostyczna i jak dokladie podlaczyc diode.

    Pozdrawiam

  • #2 05 Lip 2006 15:42
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    może to pomoże.

    Citroen AX odczytywanie kodow bledu

    i dioda.

    Citroen AX odczytywanie kodow bledu

    Pozdrawiam.

  • #3 05 Lip 2006 17:00
    LukaszTG
    Poziom 17  

    Wielkie dzieki narazie tyle mi sie udalo rozszyfrowac

    -Podłączyć dodatnią końcówkę próbnika z diodą świecącą do dodatniej końcówki akumulatora.
    -Podłączyć ujemną końcówkę próbnika z diodą świecącą do końcówki 1 wtyczki diagnostycznej.
    -Włączyć zapłon. -Podłączyć końcówkę 1 wtyczki diagnostycznej do masy na 3 do 5 sekund.
    Ale nie wiem co dalej

    ta diode bede musial podlaczyc przez jakis opor okolo 1k ohm

    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #4 05 Lip 2006 17:50
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    faktycznie opis obcięty proszę bardzo masz tu opis

    Citroen AX odczytywanie kodow bledu

  • #5 10 Lip 2006 13:41
    LukaszTG
    Poziom 17  

    Witam

    Dziekuje bardzo za pomoc

    Nie wiem czy dorze mowie ale zwieram przy wlaczonym zaplonie na okolo 5s puszczam i powinien wyskoczyc kod 12 czyli poczatek testu (jedno mrugniecie pauza 2=12) tak mi sie wydaje. Potem ponownie do masy i powiniem liczyc dody ledow az do uzyskania 11 koniec testu. Jeszcze gdzies wyczytalem ze zwarcie na 10s powoduje kasowanie bledow. Szukalem ale nie znalazlem tabeli bledow do tego ax-a moze znacie jakis link

    Jeszcze raz dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

  • #7 11 Lip 2006 18:13
    LukaszTG
    Poziom 17  

    Wielkie dzieki, sprawdze czy dziala i dam znac jakie bledy wyskoczyly

    Pozdrawiam

    Dodano po 5 [godziny] 57 [minuty]:

    Sprawdzilem kody bledow i wyglada to nastepujaco 4 szybkie mrugniecia krutka przerwa jedno na moje oko jest to blad 41 moze ktos objasnic jaki to blad i czy dobrze te kody pojalem

    Pozdrawiam

  • #8 11 Lip 2006 19:10
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    coś nie tak bo pisze że długie błyski to dziesiątki a krótkie to jedności a u ciebie od razu 4 krótkie może wypowie się ktoś bardziej obeznany w tym błyskaniu.
    A może coś było przed tymi 4 szybkimi to by było wtedy logiczne.

  • #9 12 Lip 2006 00:31
    LukaszTG
    Poziom 17  

    Witam

    Diagnoza okazala sie sluszna czujnik polozenia walu, jest poprostu odlaczony ktos musial grzebac w elektryce i nie ma gdzie tego czujnika podlaczyc sa 3 przewody czary,bialy czerwony, wtyki meskie, nie moge sie doszukac na schemacie gdzie byl podlaczony ten czujnik (pewnie pod 12 gnd i gdzies pod ecu) prosze o pomoc juznie wiem co tam jakis magik namieszal (citroen AX monowtrysk aparat zaplonowy z rozdzielaczem i modulem + cewka WN wszystko Bosch)

    Pozdrawiam

  • #10 19 Lip 2006 11:49
    grzebacz
    Poziom 21  

    podłączenie tego czujnika podpatra sobie najlepiej w jakimś polo-jest tam ten sam rodzaj wtrysku-oczywiście z początku lat 90-tych,ax-ów niestety nie jażdzi dużo,a szkoda,zrobiłem już ich troche,jednak nie pamiętam tego podłączenia,wiązka przechodzi pod aparatem,do czujnika temperatury i pewnie do czujnika poł wału
    pozdrawiam

  • #11 21 Lip 2006 13:47
    jht
    Poziom 10  

    Kod 41 będzie zawsze do monentu uruchomienia silnika.
    Uruchom silnik i sprawdz wtedy błędy.

  • #12 18 Gru 2006 23:28
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Podłączam się do tematu bo Mam AX 1,1 1992r mono jetronic strasznie mułowaty i dużo pali i błędy 21 33 przeczyściłem TPS i nic, dopiero po odpięciu złącza silnika krokowego samochód ożywa
    i trzyma wolne obroty, z wpiętym krokowym falują i gaśnie .
    Nie wiem gdzie jest czujnik temperatury?
    Odpięcie wszystkich przewodów podciśnieniowych nic nie zmienia w pracy silnika !!!!!!!!!!!!
    Dzieje się to po zerwaniu paska alternatora???????

  • #13 19 Gru 2006 10:01
    grzebacz
    Poziom 21  

    jeżeli dobrze zczytałeś kody,podałeś 1,1mono jetronik
    21-czujnik poł przepustnicy,tzw potencjometr,ew jego obwód,lub wyłącznik przep.
    33 w tym ukł wtrysku oznacza to samo co21,czyli potencjometr.
    obstawiam krokowca,ktury,jak dobrze pamiętam,ustawia tam przepustnice.może przytarł się?długo jeżdziłeś z zerwanym paskiem?reaguje on po włączeniu zapłonu?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME