Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz lampowy (Grand300)

05 Lip 2006 23:13 858 4
  • Poziom 10  
    Mam wzmacniacz lampowy ok 300w niestety ma przepalone dwie lampy i nie wiem co robic pytałem kilku elektroników o ten problem jedni mówią że wystarczy wymienic spalone lampy inni ze wrzystkie a jeszcze inni ze tylko lampe sterujaca prosze o pomoc!!!![
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Wymienić tylko te dwie spalone :) Bo po co wymieniać dobre lampy? Tak BTW. jakie to są lampy i ile że niby 300W mocy?


    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Witam. Sprowdz lampy tzn zarzenie-nie tak latwo mozna zniszczyc lampy . Podaj typ lamp . Sprawdz czy trafo jest dobre a przede wszystkim czy masz schemat? Pozdr
  • Poziom 10  
    schematu niestety nie mam ale uscilem zapytanie na elektrodzie moze akurat ktos bedzie mial pozdro
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Witam. Jezeli nie masz schematu to podaj jakie to lampy to moze ktos znajdzie podobny wzmacniacz na tych lampach. Pozdr