logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak udostępnić internet z Neostrady na Win XP do Win Me przez LAN?

piotrd90 06 Lip 2006 09:53 2492 6
REKLAMA
  • #1 2795357
    piotrd90
    Poziom 20  
    Ocena: 4
    Witam,

Założylłem sobie sieć w domu ( składa się z 2 komputerów z czego jeden ma WIN XP + SP 2 a drugi Win Me ) Sieć jako taka działa ponieważ w różne gry można swobodnie grać. Gorzej ma się sprawa jeśli chodzi o internet. Mam neostradę, która jest zainstalowana na tym kompie z Win XP, chodzi oto że gdy wejde w Połączenia sieciowe to jest to połączenie i pisze że "udostępniony" ale mimo to nie moge korzystać z internetu na drugim komputerze. Prosze o pomoc i w miarę łopatologiczne odpowiedzi gdyż jeśli chodzi o sieci to jestem w tych sprawach laikiem :)
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2795404
    MarsJan^
    Poziom 16  
    Ocena: 5
    Witam!

A kto udostępnia Tobie internet? Neostrada czy sieć "blokowa"?
    Jeśli należysz do sieci blokowej, czyli internet udostępnia Ci serwer z systemem linux, możliwość udostępnienia internetu może być zablokowana. W takim przypadku zachowuje się to tak jak mówisz.
    Jedyna rada to proxy lub serwer programowy, przez bramę nie da rady.

pozdrawiam
  • #4 2795414
    piotrd90
    Poziom 20  
    Nie, neostrada podłączona jest bezpośrednio do mojego komputera ( mieszkam w domku jednorodzinnym ) więc myślę że nie powinno być nic poblokowane. A może są jakieś specjalne programy wspomagające właśnie dzielenie internetu ?
  • REKLAMA
  • #5 2795838
    michalpl
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Mam radiowke i tez blokuja udostepnianie internetu, ale zainstalowalem "602lan suite" i internet dziala na drugim komputerze.
  • REKLAMA
  • #6 2795914
    piotrd90
    Poziom 20  
    michalpl napisał: