logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Procesor amd sempron 2500+ na płycie gigabyte ga-7vt600

daniel i olek 14 Lip 2006 22:27 1637 5
REKLAMA
  • #1 2820847
    daniel i olek
    Poziom 12  
    Ocena: 49
    witam,mam amd sempron 2500+ (1750 mhz) na płycie gigabyte ga-7vt600 i chciałem troszeczkę podkrecic sobie procesor-niewiele ,bo czasem mi się przycina jakaś duza gierka (sa takie zboczenia,że dorosły gra).Sprawdziłem że taktowanie jest poprzez mnożnik 10,5x167.,przestawilem zworki na płycie na mnożnik 13x ale ...nic ,sprawdzałem poprzez program everest i cały czas mam to co miałem.co konkretnie krok po kroku przestawić aby móc troszkę podnieść taktowanie procesora-potrzeba niewiele.jestem w sumie laikiem w te klocki ,ale podejrzewam,że jest tutaj jakaś blokada na podkręcanie.za wszelka pomoc będę wdzięczny:idea:

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z działu Komputery Hardware

• REKLAMA
  • #2 2820867
    Lzep
    Poziom 39  
    Ocena: 133
    A kto Ci powiedział, że Sempron ma odblokowany mnożnik ?? - zapomnij o tym - te czasy mineły - ostatnie odblokowane CPU Amd są z 39 tyg. 2003r. !!!
    Możesz podkręcać tylko przez FSB.
    Pozdr. :cry:
  • REKLAMA
  • #3 2820886
    daniel i olek
    Poziom 12  
    Ocena: 49
    Lzep napisał:
    A kto Ci powiedział, że Sempron ma odblokowany mnożnik ?? - zapomnij o tym - te czasy mineły - ostatnie odblokowane CPU Amd są z 39 tyg. 2003r. !!!
    Możesz podkręcać tylko przez FSB.
    Pozdr. :cry:

dzięki za info,już wiem ze ma zablokowany mnożnik,a FSB to którędy? (jestem laikiem ,jak wspomniałem-ale jak raz zrobie to się nauczę co nie?)
  • REKLAMA
  • #4 2820928
    Lzep
    Poziom 39  
    Ocena: 133
    Cytat:
    a FSB to którędy?
    A tędy --> BIOS i zmiana szyny FSB - no i problem - nie wiem co tam masz w Bios-ie ??? , w której zakładce itd.