logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przesłać tapetę z Nokia 3100 na komputer za pomocą kabla?

1.rok_infy_zaliczony 17 Lip 2006 15:11 1168 7
REKLAMA
  • #1 2827824
    1.rok_infy_zaliczony
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Przed chwilą dostałem kabelek łączący moją komórkę Nokia 3100 z kompem - jestem w tym zielony wiec prosze o pomoc - mam standardowe tapety w komórce - chciałbym jedną z nich przesłać na komputer - jak to zrobić ?
  • REKLAMA
  • #2 2827961
    alfam17
    Poziom 19  
    Ocena: 48
    Poszukaj w necie jakiegoś programu do obsługi tego telefonu z możliwościa przesyłu obrazków.... to chyba wszystko co będzie potrzebne
  • REKLAMA
  • #3 2828059
    1.rok_infy_zaliczony
    Poziom 13  
    próbowałem pcSuite i mobo czy jakos tak i nie działały
  • REKLAMA
  • #4 2828069
    ostry_18
    Poziom 24  
    Ocena: 35
    wiudocznie ci kabel nie działa. też tak miałem, 3 kable próbowałem i nic. w końcu wymieniłem kabel na irde i teraz działa.
  • REKLAMA
  • #5 2828097
    1.rok_infy_zaliczony
    Poziom 13  
    kabel irde ? Jak on wygląda ?

Dodano po 1 [minuty]:

Program mi sie zatrzymuje na tym:
    http://img528.imageshack.us/img528/8711/nokiath4.jpg

Nie zawiesza sie po prostu sprawia wrazenie jakby na cos czekał mimo ze komorka jest podlaczona do kompa
  • #6 2828572
    alfam17
    Poziom 19  
    irda to przesył za pomocą podczeriwni a dobrze skonfigurowałeś program może trzeba wybrać typ kabla jaki posiadasz w opcjach
  • #8 2828642
    alfam17
    Poziom 19  
    Tutaj masz tylko folder z dzwonkami aplikacjami i grami, prawdopodobnie wystarczy zastosować technikę przeciągnij i upuść i program automatycznie zajmie się przesyłem dziwi mnie tylko czemu nie ma folderu z obrazkami np Images

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED