Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane '96 1.6 - wskaznik paliwa i rezerwa

22 Lip 2006 13:45 9143 7
  • Poziom 1  
    Witam
    Problem jest nastepujący:
    - nie zapala sie wcale kontrola wskazujaca rezerwe gdy tego paliwa jest faktycznie malo, natomiast wiem ze zaroweczka na pewno jest sprawna poniewaz podczas uruchamiania auta zapala sie ona razem z kontorla ladowania , smarowania itp
    - wskazowka poziomu paliwa zmienia swoje polozenie podczas jazdy, w niektorych momentach mozna zauwazyc ze jest ona sie w stanie zmienc nawet o 0,5 cm, bywaja chwile iz mozna zauwazy golym okiem jak sie podonosi albo opuszcza
    Moze ktos mial tez taki problem albo domysla sie co to moze byc.
    Autko kupilem kilka tygodni temu , wiec nie wiem jakie byly poczatki tej usterki, bo jak kupowalem to miel sporo paliwa w baku
    Z gory dzieki za pomoc:D
  • Poziom 27  
    witam, moim zdaniem wszystkiemu winien jest układ pływaka przekazującego sygnał do wskaźnika, składa sie on z rurki pełniącej funkcję tłumika wahań przy np. przejeżdzaniu wyboistą drogą tak aby poziom paliwa wskazywany przez wskazówkę nie zmieniał się, sprawdź cały układ pływaków, być może własnie tu tkwi przoblem
  • Poziom 25  
    Albo masz slaba mase na czujniku.Odkrec mase i przeczysc.
  • Poziom 28  
    Trzeba sprawdzić ładowanie ,czy przypadkiem nie pływa napięcie. Ewentualnie masa idąca na zegary,
  • Poziom 9  
    pływak sprawdziłem i po wyjęciu z baku działa ok przy zegarach też wygląda wszystko ok gdzie mam szukać tej masy

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    przeczyściłem wszystkie gniazda przy zegarach delikatnie drobnym papierem ściernym i WD40 po złożeniu wskaznik paliwa działa ok nie wiem jak długo będzie dobrze ale na razie wszystko działa pozdrawiam i dzięki za pomoc:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  • Poziom 10  
    A czy przypadkiem nie zauwazono innego problemu np. na wolnych obrotach czy silnik nie pracuje ze zrywami? moze to byc rowniez objawem zlej cewki zaplpnowej. System elektroniki wowczas pokazuje skoki wskaznika paliwa oraz zapalanie sie lampki rezerwy pomio duzo wyzszego pozionu.