logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Różnice między RC a uC w budowie robota - kontrola i programowanie

Matisz5 08 Sie 2006 11:47 3179 9
REKLAMA
  • #1 2892862
    Matisz5
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam. Na początek powiem ze jestem zupełnie początkujący.Chce zrobić robota (potem moze wiecej).I mam problem, czy RC i uC działa tak samo?? Czy to jest tak że przy uC robot robito co mial wczesniej zaprogramowane?? A przy RC mam cały czas kontorle na robotem i wydaje polecenia za pomocą aparatury sterującej??Jeśli dobrze mówie tochce robota zrobić na RC, ale eni mam o tym pojęcia i prosze o linki gdzie będę mógł sie wszystkiego nauczyć od podstaw. Prosze żęby były po polsku!!!!!!!!!W ostateczności po angielsku.
    Za pomoc z góry dzięki.
  • REKLAMA
  • #2 2892914
    seak1
    Poziom 13  
    Matisz5 napisał:
    Witam. Na początek powiem ze jestem zupełnie początkujący.Chce zrobić robota (potem moze wiecej).I mam problem, czy RC i uC działa tak samo?? Czy to jest tak że przy uC robot robito co mial wczesniej zaprogramowane?? A przy RC mam cały czas kontorle na robotem i wydaje polecenia za pomocą aparatury sterującej??Jeśli dobrze mówie tochce robota zrobić na RC, ale eni mam o tym pojęcia i prosze o linki gdzie będę mógł sie wszystkiego nauczyć od podstaw. Prosze żęby były po polsku!!!!!!!!!W ostateczności po angielsku.
    Za pomoc z góry dzięki.