logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Potrzebna pomoc przy budowie subwoofera na GDN-32-300-8-S

maciek_15_1991 30 Sie 2006 00:33 1041 4
REKLAMA
  • #1 2967993
    maciek_15_1991
    Poziom 11  
    Witam.
    Mam do Was pare pytań przy budowie subwoofera na GDN-32-300-8-SS. Szukałem na forum podobnego tematu ale jakoś nic nie mogłem znajść. Z góry mówie, iż jestem troche zielony w projektowaniu skrzyń, więc prosze o wyrozumiałość i cierpliwość.
    A więc moje pytania są następujące:
    1. Jaką wielkość obudowy zrobić do tego głośnika. Nie chodzi mi tu o litraż tylko o konkrentne wymiary.
    2. Próbowałem symulcji w programie WinISD ale jakoś to mi nie wychodzi. Jakby ktoś mógł obliczyć strojenie dla tego StX-a optymalne dla pieknego niskiego basu (szerokość bass reflexu i długość).
    Chyba o niczym nie zapomniałem co jest potrzebne przy budowie skrzyni, jeśli tak to prosze napisać to co mi sie wymkneło. Zrozumcie, że bęndzie to moja pierwsza konstrukcja i nie chce jej spaprać. Na koniec podam jeszcze link do tego głośnika: http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&vMenuItem=0&vSubPage=361&vItemDB=itemdb
    Z góry dzięki za wszystko i za stracony cenny czas i nerwy.
  • REKLAMA
  • #2 2967998
    AVG
    Poziom 30  
    Ocena: 32
    jak mnie oczy nie myla to wszystko jest na forum
    Cytat:
    Z góry dzięki za wszystko i za stracony cenny czas i nerwy.
    dobrze to ujełes :D ale jak wyzej wszystko jest na elce wystarczy poszukac przejrzec DIY i sie samo by wyjasniło pare kwestii
    Cytat:
    1. Jaką wielkość obudowy zrobić do tego głośnika. Nie chodzi mi tu o litraż tylko o konkrentne wymiary.
    wymiary sobie zrób jakie chesz byle litraz sie zgadzał ten głosnik dobrze pracuje w obudowach z przedziału 50-70L aa i strojenie z przedziału 35-45Hz
  • REKLAMA
  • #3 2968524
    CJ_Basseer
    Poziom 24  
    Ocena: 5