Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralka alarmowa + odpowiedni przekaźnik/stycznik...Pomocy

18 Wrz 2006 22:22 1166 5
  • Poziom 10  
    Witam,

Chcę zbudować sobie taki układzik, dzięki któremu będę odpalał sobie pewne urządzenie za pomocą pilota od alarmu/sterownika zamka centralnego.

W tej chwili włączenie i wyłączenie danego urządzenia odbuwa się poprzez wduszenie przycisku (włącznik jednobiegunowy).

Planuję zakupić np. Taki sterownik . Rozumiem, że do niego potrzebuję zasilacz 12 V oraz jakiś przekaźnik, który po dostaniu impulsu (sygnału) od sterownika zewrze na moment 2 styki w moim urządzeniu - włączy je (analogicznie jak to teraz robi włącznik jednobiegunowy).

1. Proszę podać mi jaki dokładnie muszę kupić przekaźnik (nie znam się na elektronice).
    2. Ewentualnie proszę o zaproponowanie jakiegoś lepszego rozwiązania. Zależy mi na zastąpieniu włącznika jednobiegunowego pilotem.

Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    Kup sobie sterownik centralnego zamka na pilota lub tani alarm, ktory ma juz wewnatrz przekazniki albo ten co zamierzasz i jakikolwiek przekaznik na 12v.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    W takim razie czy ten alarm się nada http://www.allegro.pl/show_item.php?item=128400245 ? Jak zachowują się te przekaźniki w momencie włączenia i wyłączenia alarmu ? Chodzio o to, że przkeaźnik w momencie dostania impulsu musi zewrzeć na moment 2 piny na płycie głównej (dokłądnie tak jak to się dzieje za pomocą włącznika jednobiegunowego).

EDIT

Czy jeżeli kupię alarm/sterownik bez przekaźników to czy taki http://www.hot-shop24.pl/product_info.php?cPath=114_130&products_id=657 przekaźnik będzie odpowiedni ?

Czy taki zwykły zasilacz 220/12 V będę mógł podłączyć pod alarm ? Czy potrzeba jakiegoś specjalnego dużej mocy itd ?

EDIT 2