logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Przewijanie myszką nie działa w Mozilli, w operze przewija tylko w dół.

majster500 26 Wrz 2006 19:22 2782 8
REKLAMA
  • #1 3059647
    majster500
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam. Mam taki problem: scrool w mojej myszce przy kręceniu zarówno w dół jak i w górę przewija strony w Operze tylko w dół, w Mozilli oraz reszcie programów (np. Word) nie działa w ogóle a w Foobarze działa poprawnie. Wyklucza to chyba winę sprzętu. Wcześniej (bo działo mi sie to kilka razy) pomagała próba przeinstalowania sterownika (próba, bo nigdy mi sie nie udało go przeistalować) ale teraz nic nie skutkuje. Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o komputer więc proszę POMÓŻCIE.
  • REKLAMA
  • #2 3059658
    ogorki
    Poziom 17  
    Ocena: 13
    Może byś tak podał konkretną nazwę producenta i model :?:
  • REKLAMA
  • #3 3059680
    majster500
    Poziom 11  
    Przepraszam że nie napisałem. Shark SH703 Beetle 2 (a przynajmniej to ma napisane od spodu). Ale właśnie ją sprawdzałem na innym komputerze i działa tam poprawnie. Jakieś pomysły??
  • REKLAMA
  • #4 3059683
    ciubas
    Poziom 22  
    Ocena: 11
    przeskanuj system mysle ze to jakies zlosliwe oprogramowanie...
  • REKLAMA
  • #5 3059705
    majster500
    Poziom 11  
    Skanowałem ewido, spy sweeper, registry mechanic a cały czas mam zainstalowanego avasta. Co prawda jakieś śmieci mi wykryły i pousuwały ale problem pozostał. A może proponujecie przeskanować czymś innym??
  • #7 3059730
    majster500
    Poziom 11  
    Nie bardzo wiem co znaczy wykalibrój (bo jak pisałem o komputerach wiem bardzo niewiele) ale poprzestawiałem co sie dało i jak zrobiłem coś takiego: przestawiłem w mysz->kółko->przewijanie na "jeden ekran" to teraz działa poprawnie. Mam nadzieje że tak juz zostanie. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  • #8 3059802
    piooo
    Poziom 29