logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

AR5015 Po wyminie dewelopera pojawiły się nieregularnie pasy

wodnikEL 29 Wrz 2006 09:52 2194 14
REKLAMA
  • #1 3067982
    wodnikEL
    Poziom 11  
    Ocena: 11
    Prosze o pomoc, jestem zielony.
    W AR5015 sygnalizowało wyminę dewelopera, kopie były poprawne lecz czerń była szarawa. Kopiarka wykonała dotychczas 130000 kopii.
    Po wyminie dewelopera pojawiły się nieregularnie jaśniejsze pasy równoległe do osi bębna światłoczółego oraz szare niregularne tło.
    Po ponownym całkowitym opróżnieniu i wyczyszczeniu oraz zasypaniu mniejszą ilością proszku, tło prawie zniknęło lecz jaśniejsze pasy pozostały. Być może w podczas pirwszej zasypki wsypałem zbyt dużo proszku i po autouzupełnieniu tonerem było go za dużo. Prawdopodobnie wtedy pojawiło się wytarcie bębna z jednego końca.
    Proszę o radę.

Moderowany przez kosmita:

Zmieniłem temat
    Wpis dokonany w dniu: 2006-09-29 o godzinie: 11:01

• REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3068011
    michal.re
    Poziom 12  
    Witam, raczej będziesz miał bęben do wymiany (AR202DM).
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    #3 3068248
    machina73
    Specjalista - kserokopiarki
    Ocena: 8
    Witam.

W tych kopiarkach komunikat o konieczności wymiany developera jest też komunikatem o konieczności wymiany bębna, listwy oraz uszczelniaczy na bokach układu wywoływaczki. Co do ilości dv zasypanego po wymianie to w opakowaniu jest go tyle ile być powinno. Szare pasy, tło i jaśniejsze pasy są spowodowane zużyciem bębna światłoczułego.

machina
  • #4 3068355
    wodnikEL
    Poziom 11  
    Dlaczego jasne pasy pojawiły sie po wymianie dewelopera? Przed wymianą nie było.
  • REKLAMA
  • #5 3072755
    maga18
    Poziom 14