logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak oglądać różne kanały Cyfrowego Polsatu na TV i laptopie?

rasco 29 Paź 2006 23:38 2030 6
REKLAMA
  • #1 3167671
    rasco
    Poziom 11  
    Panowie! Mam wielki problem!

Przynajmniej dla mnie on jest wielki dla niejednegto wyda sie banalnie prosty.

Mam zamiar kupic sobie cyfrowy polsat (zadna rewelacja ale mozna sobie poogladac). I chce zeby mozna bylo ogladac na TV i na laptopie. Problemem jest to ze chcialbym zeby mozna bylo na kazdym ogladac inne kanaly. Czytalem o roznego rodzaju spliterach ale niestety nie za wiele mi to mowi bo nie jestem profesjonalista w tej dziedzinie.

Do laptopa mam karte TV, telewizja naziemna odbierac calkiem dobrze.

Moja prozbe to czy moglibyscie doradzic jaki sprzet do tego kupic? Jakie rozwiazanie jest najprostsze i nie kosztuje majatek (zeby sie nei okazalo ze musze sprzedac samochod podzielic telewize w domu :)) )

Dziekuje i pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3167716
    any56
    Poziom 39  
    Ocena: 838
    No tak...
    Ale przecież tuner stroi na jednej częstotliwości i nawet jeśli posiada dwa wyjścia to na nich jest ten sam sygnał...
    Problem rozwiązują dwa tunery...
  • REKLAMA
  • #3 3182963
    rasco
    Poziom 11  
    any56 napisał:
    No tak...
    Ale przecież tuner stroi na jednej częstotliwości i nawet jeśli posiada dwa wyjścia to na nich jest ten sam sygnał...
    Problem rozwiązują dwa tunery...

WIec z tego co rozumiem mozna 2 tunery podlaczyc pod jedna antene satelitarna tylko trzeba rozdzielic kabel, tak?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 3183288
    konradzki
    Poziom 14  
    Ocena: 14
    dwa tunery mozna podlaczyc pod jedna antene tylko przy zastosowaniu konwertera twin (ma dwa niezalezne wyjscia) wtedy prowadzimy dwa kabelki w do dwoch dekoderow i ogladamy ;-)
  • REKLAMA
  • #5 3186262
    cysiek005
    Poziom 12