Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jaką piłę spalinową łańcuchową kupić w cenie do 700zł

280173 31 Oct 2006 13:29 68996 27
    280173
    Level 17  
    Zamierzam, kupić spalinową piłę łańcuchową jestem zielony w tym temacie poradzcie co najlepiej kupić do 700zł coś trwałego użytkowana bę dzie dwa lub trzy razy do roku do pocięcia kilku metrów drzewa
    volter
    Level 19  
    Jeśli chodzi o firmę to ja polecam Husqvarna. Moim zdaniem nie ma lepszych, a do 700 zł na pewno kupisz pilarkę z tej firmy.
    prez8s
    Level 33  
    A ja polecam cokolwiek z jak najmocniejszym silnikiem, im mocnieszy tym lepiej, frima tak naprawde nie jest bardzo istotna jesli bedziesz uzywal sporadycznie. Moc silnika i ostry lancuch sie liczy. Jak ci przyjdzie ciac nawet lekko podmokle drzewo to zrozumiesz w czym rzecz, a nie wspomne juz o przymrozonym.
    Odradzam wszystko co jest slabsze niz 2KM.

Dodano po 3 [minuty]:

Ja mam cos takiego http://www.allegro.pl/item137178675_partner_351_bcm_malo_uzywana_.html
    i po dwuch latach eksploatacji, stwierdzam ze cięcie tym to męka, jest najzwyczajniej za slaba ma tylko 1,6KM.
    szpara
    Level 28  
    Należy pamiętać,że im większy silnik tym więcej paliwa potrzeba więc warto określić swoje potrzeby i przeznaczenie pilarki.
    sebokuc
    Level 13  
    Jaką piłę spalinową wybrać?
    1) Husqvarna 142 2,6 KM
    2) STIHL MS 180 C BE 2KM
    Mogę wydać max 1000zł i chcę kupić coś porządnego z dostępem do części zamiennych.
    Kilka razy pracowałem Wood Shark ale to słabiutkie i troszkę tandetne raczej do konarów niż pni.
    Czy warto kupić MC CULLOCH mocniejszą chińską na niby-częściach HSV czy lepiej słabszą markową?
    Dzięki za pomoc.
    harrygo
    Level 12  
    Akurat sie składa że pracuje w serwisie stihl-a i przyszłościowo ze wzgledu na części kup albo Stihl albo Hqv.