logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wzmacniacz Pioneer GM-4000F - jednoczesne podłączenie głośników i subwoofera

n0t4u 02 Lis 2006 22:02 1654 11
REKLAMA
  • #1 3181402
    n0t4u
    Poziom 11  
    witam
    posiadam taki wzmacniacz http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/GM-4000F/index.html i planuje dokupic do niego skrzynie basową na glosniku helix deep blue 12. I zastanawia mnie czy da rade podlaczyc pod ten wzmacniacz 2 glosniki 6x9 znajdujace sie na tylnej pulce i wlasnie ta skrzynie basową? czy bedzie potrzebny filtr dolnoprzepustowy? jesli sie wogole da to to podlaczyc to w jakis sposob. Moze i wyjde na glupiego ale nigdy takiego czegos nie robilem i jestem zielony. z gory wielkie dzieki za pomoc
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3181975
    demon_dE_midi
    Poziom 17  
    Ocena: 3
    da rade bez najmniejszych problemow... o ile to taki sam wzmak... masz 4 kanaly... 2 przednie ida na glosniki a 2 tylne mostkujesz i podlaczasz suba... ustawiasz na tyl LPF i zaleznie od jakosci tych w polce mozesz ustawic HPF albo zostawic bez filtra... nie ma z tym zadnego problemu :)
    tyle ze ten piecyk jest roszke za slaby dla takiego suba...:| grac bedzie i to pewnie nawet ladnie... ale to nie bedzie 100% mozliwosci..
  • #3 3182183
    n0t4u
    Poziom 11  
    to na 200% taki wzmacniacz. Glosniki na tylnej polce sa dobrej jakosci, sa z mac audio ale nie wiem dokladnie jaki model. Graja juz u mnie w aucie ponad rok i nie mam do nich zadnych zastrzezen.
    wiem ze troche ten wzmacniacz za slaby jest ale cóż narazie musi wystarczyc. A w przyszlosci jakbym chcial wymieniac to jaki bys polecał wzmak zeby napędzil te 2 na polce i sub, a moze 2 osobne wzmacniacze???
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 3183479
    demon_dE_midi
    Poziom 17  
    Ocena: 3