Witam. Jestem Nowym użytkownikiem forum.
Przywiodła mnie tutaj chęć "rozbudowy" amplitunera Unitra tosca 303.
Posiadam jeden amplituner, i w najbliższym czasie otrzymam kolejny( niedziałający jeden kanał, Przypuszczam, że poszły tranzystory) amplituner tosca, oraz wzmacniacz Brandt A4024.
Chciałbym naprawić uszkodzone części, oraz usunąć radia.
Głównym moim celem jest umieszczenie tego wszystkiego w jednej obudowie.
Na początku dodam, że jestem zielony w takich sprawach... fakt mam jakieś dośwaidczenie ale to jeszcze nie to
Ok więc:
posiadam taki transformator: http://allegro.pl/item137476932_transformator_symetryczny_tst_100_004_2x12v.html
niewiem czy się przyda. Co o tym sądzicie?
wyciągnę wszystkie wzmacniacze ( w sumie 3szt) i umieszczę w obudowie DIY . No to chyba wszystko z mojej strony. Teraz pora na pytania
1. Czy wymiana kondensatorów na nowe polepszy jakość dźwięku?
2. jak mogę wzmocnić każdy w ww. wzmacniaczy?(mocniejsze tranzystory, lub... wymiana trafo ( prosił bym o podanie ceny tych podzespołów)
3.Czy transformator który opisałem wyżej przyda się w tej konstrukcji?
4. Czy to co robię ma jaki kolwiek sens??
5.Posiada ktoś dane na temat wzmacniacza Brandt A4024?
6. I teraz pytanie finałowe: W jakiej kolejności podłączyć te wzmacniacze: unitry a po nich Brandt, czy odwrotnie?
Z góry przepraszam za 130198..... temat o tym amplitunerze, na obronę dodam, że użyłem opcji szukaj:P
Ok to na tyle. Liczę na odpowiedzi osób, które się na tym znają i wiedzą co i jak.
Przywiodła mnie tutaj chęć "rozbudowy" amplitunera Unitra tosca 303.
Posiadam jeden amplituner, i w najbliższym czasie otrzymam kolejny( niedziałający jeden kanał, Przypuszczam, że poszły tranzystory) amplituner tosca, oraz wzmacniacz Brandt A4024.
Chciałbym naprawić uszkodzone części, oraz usunąć radia.
Głównym moim celem jest umieszczenie tego wszystkiego w jednej obudowie.
Na początku dodam, że jestem zielony w takich sprawach... fakt mam jakieś dośwaidczenie ale to jeszcze nie to
Ok więc: