logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór między JAF, Tornado a N-Box - który zestaw kabli wybrać?

sid i malfred 10 Lis 2006 20:56 1395 10
REKLAMA
  • #1 3210255
    sid i malfred
    Poziom 10  
    Witam
    Mam problem typu: zakupiłem jafa i teraz chciałbym kupić jeszcze coś z zestawem kabli mam do wyboru n-box lub tornado jak to wszystko teraz ma wyglądać kompletnie nie znam się na tym która maszyna lepsza?????pozdr
  • REKLAMA
  • #2 3210326
    djjack
    Poziom 27  
    Ocena: 27
    Kup sobie n-box moja rada na dzien dzisiejszy lecz polecam mt-box tylko kasowo stoi o wiele wiecej z kablami
  • REKLAMA
  • #3 3210345
    sid i malfred
    Poziom 10  
    no ok djjack ale zobacz stronke ile jest tych mt-boxów a n-box robi więcej modeli telefonów a mt jest specjal do nokia siemens se itd to co 3 szt, trzeba by było kupić
  • #4 3210362
    Gsm_michal
    Poziom 25  
    Ocena: 21
    ja tam bym polecił n-boxa jak chcesz ogólnie telefony naprawiać.. no chyba że chcesz jakieś szczególne marki np SE albo siemens ale mt-box też nie jest najlepszy do tych modeli.. więc n-box będzie dla Ciebie najlepszy:) mam nadzieję że zrozumiałeś moją zagmatwaną odpowiedź:)
    pozdrawiam
    Michał
  • #5 3210390
    sid i malfred
    Poziom 10  
    Czyli w sumie tj wyżej pisałem :)
    Ale co generalnie piszecie że n-box lepszy od tornado????????????????
  • REKLAMA
  • #6 3210412
    djmolo
    Poziom 21  
    Ocena: 7
    Kolego czytaj dokładnie co Ci inni podpowiadają. Obecnie lepiej wyjdziesz kupując mt-boxa niż tornado. Jeśli kupisz tornado też sobie poradzisz. Ale cos mi sie wydaje ze tobie sie nawet ne chce czytac a co tu o naprawach telefonów mówic.
  • REKLAMA
  • #7 3210470
    sid i malfred
    Poziom 10  
    SŁUCHAJ JAK KUPIE MT-BOXA TO CO SAME NOKIE ALBO SE BĘDĘ ROBIŁ?????????????????????A MOŻE 3 ALBO 4 PO 600 KUPIE ODRAZU??????????