logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wejść do menu serwisowego Panasonic TX-32PS12F i ustawić balans bieli?

buma 25 Lis 2006 14:28 3151 10
REKLAMA
  • #1 3261780
    buma
    Poziom 14  
    Ocena: 43
    Witam wszystkich, mam taki problem. Był u mnie gościu z serwisu i zdjął nadmiar zieleni ale niestety w tej chwili mam z kolei nadmiar koloru niebieskiego. Czy może mi ktoś dokładnie opisać jak wejść do menu serwisowego do balansu bieli aby to poprawić typ telewizora to Panasonic TX-32PS12F będę bardzo wdzięczny bo w tej chwili jest tragedia aby toto oglądsać a do serwisu mam 40 km i nie będę targać tych 60 kg może ktoś mi podać jakie powinny być ustawione parametry na poszczególnych kolorach?W wyszukiwarce jakoś tego typu telewizora nie znalazłem.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3262047
    buma
    Poziom 14  
    niestety ale jestem kompletnym laikiem w temacie widziałem jak gościu przy mnie zdejmował tą zieleń i tylko po prostu chciałem sróbować to poprawić ale właśnie nie podpatrzyłem dokładnie jak on wchodził w ten tryb serwisowy wiem tylko, że w ostatniej czynności przytrzymał około 3 sek. przycisk, trzeci przycisk na panelu telewizora oznaczony "-/F" i wówczas już pokazały się na obrazie poszczególne kolory do regulacji. Tyle mogę podpowiedzieć a ta wogóle dzięki za odzew
  • REKLAMA
  • #4 3262101
    huk90
    Poziom 23  
    Ocena: 86
    a ztylu na obudowie nie ma podanego jakie to chasi
  • #5 3262129
    buma
    Poziom 14  
    na obudowie pisze Chassis: CP-830FP
  • #7 3283976
    buma
    Poziom 14  
    Panowie no niestety próbowałem trzech opisów podanych w postach i niestety jakoś nie mogę wejść w to menu serwisowe może ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły. Wiem, że serwisant robił to napweno na 99 kanale, a czy ważne może jest jaki to ma być program na tym 99 kanale?
  • REKLAMA
  • #9 3284111
    buma
    Poziom 14