logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Głośniki do golfa 3. Chcę żeby grało w środku, a nie na zewnątrz. Sony xr-m510.

Pit_ar 02 Gru 2006 19:03 1762 11
REKLAMA
  • #1 3287024
    Pit_ar
    Poziom 11  
    Witam jestem laikiem jeżeli chodzi o audio tym bardziej car audio .
    Mam radyjko sony xr-m510 4X50W .
    Kupiełm niedawno golfika i ma tylko jakieś wysokie tony na podszybiu reszta głośników nie obecna :D . Chiałem uzbrojić go w jakieś głośniczki w sume to 4 sztuki w drzwi . Będę miał do dyspozycji 300 zł co byście proponiowali .Nie muszę od razu 4 wstawic moge 2 np :). Myślałem coś o Magnacie bo słyszałem ze są w miarę tanie i dobre cena do możliwości .
    Mam nadziej ze ktos mi doradzi :). Chcę żeby grało w środku a nie na zewnątrz :_ )
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3287158
    powalla
    Moderator CarAudio
    Ocena: 737
    Będę monotematyczny Helix blue 62 ,a tył zostaw w spokoju(jeśli koniecznie chcesz to Phonocar Yline (same wofery 165mm)).
  • #3 3287240
    Pit_ar
    Poziom 11  
    Właśnie nie wiem czy na tył też bym czegoś nie chiał dać żeby jakoś brzmiało ?? .Może coś tańszego byś polećił bo one za komplet 300 zł :(
    ps nie lepiej by było jakies x-plode ?? sony
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 3287461
    qstosz
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 249
    propozycja jest wyjątkowo udana.po pierwsze użyj SZUKAJ!a taniej to zawsze można wydać kasie i myśleć jak można było qpić taki szajs.
    pozatym sam napisałeś że możesz qpić to na dwa razy.
  • REKLAMA
  • #6 3287547
    Pit_ar
    Poziom 11  
    Zrobie jak mi radzice tylko kwestia jest taka że nie mam wzamacniacz czy wystarczy ten z radia ??? tak żeby w miare grało?
  • Pomocny post
    #7 3287565
    link2jack
    Poziom 18  
    Ocena: 7
    Tez mialem podobne radyjko (500r) :) ale do rzeczy