logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Canon 6012 nie pobiera papieru z dolnego i górnego podajnika - co sprawdzić?

wfe416n 03 Gru 2006 14:32 1461 10
REKLAMA
  • #1 3289455
    wfe416n
    Poziom 15  
    Ocena: 22
    Witam
    Jak w temacie, kopiarka nie pobiera papieru, z dolnego podajnika wskazuje zaciecie ( choć nawet nie pociągneła kartki ), z górnego wskazuje brak papieru ( choć papier jest ). Jestem laikiem w temacie ale lubie pogrzebać w urządzeniach, może jakieś wskazówki co mam sprawdzić.
    Dziękiuję z góry za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 3291972
    print

Poziom 16  
    Ocena: 21
    W tych kopiarkach Łamie się mocowanie mechanizmu napędzania rolek pobierania papieru. Najlepiej odkręcić podajnik boczny i sprawdzić ten mechanizm.
    Konto firmowe:
    Printservis
    ul. Władysława Reymonta 6, Elbląg, 82-300 | Tel.: 55 XXX XX XX (Pokaż) | Strona WWW: www.printservis.elblag.pl
  • REKLAMA
  • #3 3292468
    gregg
    Poziom 13  
    Witam . Zabrzmi może dziwnie ale padła lampa naświetlająca . nowa kosztowała między 100 a 200 zł . Przy uruchamianiu robi sobie test , zaobserwuj jak sie zachowuje, no i czy faktycznie na pierwszy rzut oka nie jest przepalona.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 3295002
    wfe416n
    Poziom 15  
    gregg napisał:
    Witam . Zabrzmi może dziwnie ale padła lampa naświetlająca . nowa kosztowała między 100 a 200 zł . Przy uruchamianiu robi sobie test , zaobserwuj jak sie zachowuje, no i czy faktycznie na pierwszy rzut oka nie jest przepalona.
    Pozdrawiam.

lampa robi test tzn zapala się, przesuwa się ok 2 cm wraca i wyłącza się.
    Rolki podajnika ( dolnego czy górnego ) nie wykonują żadnego ruchu. Lampa świeci - a jak wygląda przepalona. Przepraszam za tak lakoniczny opis ale jestem amatorem który lubi "pogrzebać".

Dodano po 1 [minuty]:

print napisał: