logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Box do serwisowania tel. Tornado. Skąd ta różnica w cenie?

sloshed 13 Gru 2006 09:59 2139 12
REKLAMA
  • #1 3325824
    sloshed
    Poziom 11  
    Witam wszystkich, przymierzam się do zakupu jakiegoś boxa do serwisowania telefonów, zastanawiam się na tornado. Na allegro znalazłem między innymi dwie taki oferty:

http://allegro.pl/item149467142_ufs3_tornado_61_kabli_2x_support_instrukcje_f_vat.html
    i http://allegro.pl/item147859726__ufs3_tornado_oryg_64_kable_ufsx2com_fv_.html

Różnica w cenie między nimi to ponad 100zl, więc zastanawiam się skąd ona się bierze. Jestem zupełnie początkujący i nie mam żadnego doświadczenia. Może ktoś mógłby rzucić na to okiem? Niby przy oby aukcjach napisane jest, że producentem jest Saras, więc nie nie powinny być klony, ale może ta tańsza oferta to jakaś ściema, a wy fachowym okiem byście się na tym poznali?
    Dodatkowo przeglądając którąś z aukcji przypominam sobie coś o dostępie do softu producenta przed jakiś określony czas (chyba przez pół roku z tego co pamiętam). Jak to wygląda? Powiedzmy, że kupuje to tornado, dostaję unikalny numer seryjny, dzięki któremu mogę zalogować się na stronę Saras'a i na tej stronie mam dostęp do całego potrzebnego softu? Włącznie z oprogramowaniem box'a pod win i flashami? I to przez pół roku, a później muszę gdzieś zapłacić? Jeśli tak to komu i ile?
    W tej droższej ofercie dodawany jest program UFSx2COM, czy on jest wymagany? czy może można się bez niego obyć?
    I czy w ogóle tornado to dobry wybór? może coś istnieje coś lepszego w granicy cenowej do 450zl? Dodam że ten serwis telefonów to raczej byłoby takie hobby, a nie super profesjonalne podejście. Myślę że głównie zajmowałbym się telefonami marki nokia, ale jakby box obsługiwał inne to oczywiście byłoby miło.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i rady.
  • REKLAMA