logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak połączyć dwa komputery bez routera, by oba miały internet?

Likas 16 Gru 2006 10:06 1275 10
REKLAMA
  • #1 3336499
    Likas
    Poziom 10  
    Witam!

Mam pewnie problem dotyczący połączenia komputerów.
    Kupiłem sobie drugi komputer, i chciałbym go podłączyć do pierwszego komputera. Słyszałem że potrzebny jest do tego ruter... tylko że on jest bardzo drogi, a ja nie mam tyle kasy ...

I moje pytanko jest takie: jak inaczej połączyć dwa kompy??
    Chciałbym aby na obu był net... no a jeśli się nie da bez rutera to jak połączyć te dwa kompy, tak aby ten drugi, czyli sieć, mógł korzystać z zasobów pierwszego kompa??

Wiem że to jest banalne, ale jestem zielony w kompach, także proszę o wyrozumiałość

(?) – ozdobnik? [h]
  • REKLAMA
  • #3 3336519
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6170
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Komputery Hardware
  • REKLAMA
  • #4 3336526
    ABLublin
    Specjalista - kserokopiarki
    Ocena: 447
    jeżeli w obywu masz karty sieciowe to nie masz problemu koszt kabla crosowego 1,5 zł/m i zakładam że chociasz na jednym masz winXP lub win2000 żeby udostępnić internet
    wada tekiego rozwiązania to taka ,żeby mieć internet na drugim kompie musi być włączony pierszy
  • REKLAMA
  • #5 3336596
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 3337327
    Likas
    Poziom 10  
    najbardziej interesuje mnie to:

"Ad. 3. Jesli mamy tylko dwa komputery, lub sieć jest na tyle mała, że uważamy, iż obciążenie ruchem siecioweym będzie niewielkie można wykorzystać jedną ze stacji roboczych do udostepniania internetu pozostałym. Oczywiście korzystanie z internetu bedzie mozliwe na pozostałych komputerach tylko wtedy gdy udostepniająca stacja będzie włączona.