logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pomoc w budowie wzmacniacza oraz zasilacza do niego

audioman 17 Gru 2006 19:14 1313 10
  • #1 3341972
    audioman
    Poziom 12  
    Witam.
    Na wstępie piszę, że nie znam się na budowie wzmacniaczy.
    Chciałbym zbudować wzmacniacz oparty na dwóch modułach:
    http://www.cartonaudio.wroclaw.pl/modul_mos400.html
    Z tego co wyczytałem to moduły z Carton Audio przysyłają już zmontowane, uruchomione i sprawdzone.
    Co będzie mi potrzebne do zbudowania zasilacza? Czy mógłby mi ktoś pomóc w zaprojektowaniu go.
    Zasilacz ten musi obsłużyć 2 moduły (2x 82VDC i max 15A), przedwzmacniacz (12V, 40mA) oraz opcjonalnie: 1 lub 2 wentylatory (1x lub 2x 12V, 12mA) i wskaźnik poziomu sygnału (12÷18VDC)
    Chciałbym dodać do tego jeszcze układ zabezpieczenia termicznego ( moduły zawierają już zabezpieczenie przed pojawieniem się napięcia stałego na jego wyjściu, przeciwzwarciowe oraz przeciążeniowe)
    Czy będzie mi potrzebny filtr subsoniczny?
    Ile orientacyjnie będzie to kosztować taki zasilacz?
  • Pomocny post
    #2 3342654
    Marecki_Wro
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    Jesli nei znasz sie na budownie wzmacniaczy to lepiej oprzyj sie na elementach gotowych dostepnych na rynku, wyniesie Cie to pewnie jakies 35% ceny wiecej ale to najlepsze wyjscie.
    Tutaj poszukaj trafo, powinno cos sie znalesc
    http://www.toroidy.pl/sklep/index.php
    Zasilanie mozna sklecic samemu bo to nie jest zbyt skaplikowane. Poszukaj na forum schematow. Pozdrawiam
  • #3 3343562
    audioman
    Poziom 12  
    Na tym forum nie ma schematów zasilacza o napięciu po wyprostowaniu 2x82V.
  • #4 3345993
    audioman
    Poziom 12  
    Jeżeli temat jest w nieodpowiednim dziale to proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu.
  • #5 3350008
    audioman
    Poziom 12  
    Czy mógłby mi ktoś pomóc?
  • Pomocny post