Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Diana P 565E - nożyczkowy problem

17 Gru 2006 19:21 1994 11
  • Poziom 9  
    Witam mam duży problem :(
    Mam pralkę Diane P 565E, która stoi koło wanny. Przygotowywałam pralkę do prania, ale przedtem chciałem się wykąpać. Położyłam na nie zamkniętej jeszcze pralce nożyczki do paznokci. Kiedy wychodziłam nie wiem jak to zrobiłam ale nożyczki wpadły mi pomiędzy bęben a ścianki pralki. Nie mam pojęcia jak je teraz wyciągnąć. Próbowałam od dołu ale tam nie ma dojścia. Czy ma ktoś może schemat budowy mojej pralki, albo ma ktoś może pomysł jak je wyjść bo fachowiec zaproponował mi naprawę za cenę bagatela 115 zł a sama pralka jest tyle warta.

Poniżej przedstawiam jak według mnie może to wyglądać, ale mogę się mylić jestem tylko informatykiem.

https://obrazki.elektroda.pl/71_1166378726.GIF

Przeniosłem z "Schematy AGD".
    <skryn>
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    Właśnie, bo węża "zbiornik-filtr" nie radzę w tym typie wyciągać :?

PS
    Puść pralkę i jak zobaczysz że normalnie pracuje i nożyczki nie hałasują to daj sobie spokój z ich wyciąganiem, może kiedyś znajdziesz je na wkładce filtra :)
  • Poziom 9  
    No tak, ale nożyczki są ostre. A jak staną sztorcem i zablokują pralkę, albo przekłują ten gumowy odpływ...?
    Ktoś mi powiedział, że aby je wyciągnąć, trzeba by było rozłożyć pralkę- czyli wyjąć bęben. Czy to prawda, jak sądzicie?
  • Poziom 17  
    Witam
    Zlokalizuj za pomocą latarki na
    dnie zbiornika nożyczki.
    Wykonaj haczyk z drutu miedzianego i zahacz nożyczki.Drugi koniec drutu zablokuj w bębnie piorącym na sztywno i zamknij drzwi bębna.Kręć bębnem od grzałki w górę,napewno Ci się uda to wykonać!
    Pozdrawiam
    Andrzej[/code][/GVideo]
  • Poziom 9  
    ok
    nożyczki leżą płasko i przy próbie zahaczenia przesuwają się.