Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o pomoc - jak ustawić antenę sat?

Defcon_Fenix 18 Gru 2006 11:22 899 1
  • #1 18 Gru 2006 11:22
    Defcon_Fenix
    Poziom 1  

Witam, jestem początkującym uzytkownikiem tvsat. Posiadam dekoder SkyPlus 110F ( szukałem podobnych problemów na forum dotyczacych tego modelu i nic nie znalazlem ).
    Mianowicie kupiłem w ubiegła sobote tenze dekoder ( sprzedawca podlaczył go pod swoja dobrze ustawioną antene i dzialal wiec nie mam watpliwosci ze jest dobry ), podlaczyłem kable tak jak powinny byc podlaczone ( sprzedawca demonstrowal wszystko, wiec nie powinno byc problemu z kablami ), ale po podlaczeniu anteny mam na gornym pasku odpowiadajacym za intensywosc sygnalu - 39%, a na pasku dolnym odpowiadajacym za jakosc sygnału - 11%. Dodam jeszcze ze podlaczylem konwerter do anteny z Wizji ( nie jest ona okragla lecz owalna, dziwna troszke ) - moze byc to problem z odbiorem ?? podczas próby ustawienia anteny nic sie nie zmienialo z wartosci podanych wyzej...
    Czy zakup nowego, wiekszego tależa ( nie wiem ile ma cm ale jest spory ), moze pomoc ?? Podkreslam ze jestem dopiero poczatkujacym uzytkownikiem , weic prosilbym o łopatologiczne wyjasnienie jak i co mialbym zrobic aby móc odbierac sygnal z satelit HB i Astry...
    Moze ktos bedzie w stanie mi rowniez podac jakie maja bys ustawienia standardowe tego dekodera bo podejzewam ze cos poprzestawialem i nie wiem czy moze to miec wplyw na dzialanie anteny. Pozdrawiam

Nie używaj "Prosze o pomoc - poczatkujacy ...." w tytule, tylko przedstaw swój problem. Tytuł poprawiłem[h]

0 1
  • #2 18 Gru 2006 12:50
    motyl22
    Poziom 27