logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Projekt prostego syntezatora analogowego dla początkującego elektronika

Dj kici 21 Gru 2006 12:31 7485 18
REKLAMA
  • #1 3355222
    Dj kici
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam! Szukam projektu jakiegoś prymitywnego syntezatora analogowego.
    Niekoniecznie musi być w pełni analogowy choć słyszałem że mają lepsze brzmienie. Może sie opierać na jakimś cyfrowym scalaku albo nawet na kilku. Musze mieć przynajmniej:

-schemat montażowy
    -wykaz elementów

P.S. Jestem dopiero początkującym "elektronikiem" i proszę postarać się o jak najmniej skomplikowany projekt.

Pozdrawiam Dj Kicior
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3355490
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6173
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji …
  • REKLAMA
  • #3 3494401
    tschaya
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    W sieci można znajdziesz wiele tego typu projektów. Podam kilka linków:
    1. Projekt Hobbit (także inne)http://www.elby-designs.com/hobbit/hobbit-about.htm
    2. Syntezator modularny ASM http://home.swipnet.se/cfmd/synths/friends/stopp/
    3. Projekt LITTLEMAN http://staffwww.itn.liu.se/~nikro/diy/littleman/
    4. A tu scalak z 8-bitowego commodore plus komputer = syntezator (nieskomplikowany projekt) http://www.asciilifeform.com/parallelsid/parasid.html
    oraz wersja robudowana na mikrokontrolerach PIC http://www.ucapps.de/ MIDIbox SID. Z tej strony robię sterownik midi - działa, więc stronę polecam.
  • #4 4134308
    Alchemik2600
    Poziom 22  
    Ocena: 14
    Jeśli jesteś zainteresowany to mam schemat syntezatora ARP2600 jest to pół modularny i trochę rozbudowany syntezator analogowy. Posiada około 50-60 potencjometrów, trochę przełączników i masę gniazd. W zasadzie mam kompletną dokumentację łącznie z wykazem elementów, schematami, projektami płytek drukowanych jak i obudowy. Mój mail: xylorhin(_at_)gazeta.pl