logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy AMD Athlon AX 1800mt3c i Duron DHD 1600 działają na ECS K7s5a?

Gryffin 21 Gru 2006 17:36 1630 11
REKLAMA
  • #1 3356248
    Gryffin
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witam
    Ostatnio wszedłem w posiadanie 2 procesorów,:
    AMD Athlon AX 1800mt3c
    oraz AMD Duron DHD 1600 dlv1c
    , a że jestem amatorem w tych sprawach mam pewien problem.

W moim obecnie posiadanym kompie mam Durona 1000, a moja płyta to ECS K7s5a.

i teraz moje pytania:

1 czy na tej płycie będą działały te procesory
    2 podłączyłem athlona a zasilacz tylko jęknął, natomiast przy podłączeniu durona 1600 zasilacz chodził przez 0,5 min natomiast na ekranie nie pojawiło się zupełnie nic. Czy można wysnuć z tego wniosek że oba procesory są zepsute?

czekam na odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam
    Andrzej
  • REKLAMA
  • #2 3356274
    Cichy666
    Poziom 20  
    Ocena: 30
    Krótka specyfikacja płyty głównej ECS K7S5A:

* Obsługa procesorów Athlon i Duron z FSB 200 i 266MHz
    * chipset: SiS 735
    * wsparcie dysków IDE Ultra DMA 33/66/100
    * AGP x 4
    * Obsługa pamięci SDR 100/133Mhz i DDR 200/266Mhz
    * 2 sloty dla pamięci SDR
    * 2 sloty dla pamięci DDR
    * obsługa do 1GB Ram
    * dźwięk Codec AC'97
    * karta sieciowa 10/100 (opcjonalnie)
  • #3 3357137
    czuga
    Poziom 23  
    Ocena: 38
    Gryffin napisał:
    Witam
    Ostatnio wszedłem w posiadanie 2 procesorów,:
    AMD Athlon AX 1800mt3c
    oraz Amd duron DHD 1600 dlv1c

..oba sa na magistrali 266MHz (fizycznie 133MHz)

Gryffin napisał:

1 czy na tej płycie będą działały te procesory

Tak

Gryffin napisał:

2 podłączyłem athlona a zasilacz tylko jęknął, natomiast przy podłączeniu durona 1600 zasilacz chodził przez 0,5 min natomiast na ekranie nie pojawiło się zupełnie nic. Czy można wysnuć z tego wniosek że oba procesory są zepsute?