Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Upłynął limit czasu żądania

25 Gru 2006 19:07 14141 7
  • Poziom 10  
    Witam,

    Tydzień temu założyłem sobie radiówke. Wszystko było idealnie, ale zepsuło się urządzenie na dachu (acces point?), dostawca urządzenie wysłał do serwisu i założył nowe.
    Tu sie zaczyna mój problem. Ciagle cos przerywa połączenie (mówiąc profesjonalnie: Za często upływa limit czasu żądnia:))
    przez co nie da sie pograc, co przedtem nie miało miejsca. Panie i Panowie, co może byc
    przyczyną? Jak można zlikwidowac problem?

    Zrobiłem test na wp.pl, moze pomoże cos.

    Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:

    Odpowiedz z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=87 TTL=118
    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.
    Odpowiedz z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=38 TTL=118

    Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
    Pakiety wysłane = 4, Odebrane =2, Utracone = 2 <50% straty>,
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w milisekundach:
    Minimum = 38 ms, Maksimum 87 ms, Czas średni = 62 ms


    PS.Napewno problem nie tkwi w pogodzie czy wirusach, tego jestem pewien.

    Z góry dzieki za pomoc
  • Poziom 33  
    nikt z nas nie jest wróżką ;)

    podaj co to za sprzęt i w jakej konfiguracji jest stosowany
  • Poziom 10  
    Szczerze mówiąc to nie mam zielonego pojęcia. Jestem nupem jeśli chodzi o te sprawy.
    Powiedz ktoś jak sprawdzić, to sprawdze :)

    Proszę o wyrozumiałość :]
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Z tego co piszesz można wywnioskować kilka rzeczy.
    Po pierwsze giną pingi, i to zdecydowanie za dużo. Problem nie leży prawdopodobnie po stronie zbyt obciążonej sieci. Świadczy o tym czas odpowiedzi na ping. Więc problem leży prawdopodobnie po stronie łącza radiowego (zbyt słaby sygnał ,zrywane połączenie)
  • Poziom 27  
    Dostawca albo założył ci słabsze urządzenie, albo ustawił za dużą prędkość połączenia. Na początek wejdź w ustawienia AP (jeżeli nie masz takiej możliwości to poproś admina twojej sieci) i ustaw ręcznie prędkość połączenia na 1Mb
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Sprawa jest prosta.
    Skontaktować się z dostawcą Internetu/Administratorem sieci, wyjaśnić mu, że Internet nie działa tak jak powinien i należy to naprawić. Chyba w Umowie nie ma przyzwolenia z Pana strony na "szarpany internet", bo tak to możnaby w tej chwili nazwać.
    Pan, Panie DoNone nie jest fachowcem, który powinien sprawdzać pingi, wchodzić na Acces pointy i zmieniać ich ustawienia tak, "aby działało". Od tego jest dostawca/Administrator, koniec, kropka.

    Jeśli dostawca/Administrator nie jest w stanie świadczyć na Pana rzecz sprawnego Internetu to oznacza, że czas zmienić providera.
  • Poziom 10  
    No i ok :] dziekowac za pomoc.

    Tak btw. Nie mialem zamiaru nic zmieniac, tylko sie poprostu chcialem dowiedziec co i jak! Dzis pogadam z dostawcą neta i mam nadzieje, ze się wszystko ładnie naprawi.

    Jeszcze raz dzieki :)
    Temat mozna zamknac.

    Moderowany przez nietykalny:

    Skoro do zamknięcia to zamykam.