logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

SONY KV-29FX66E - przebarwienia w górnych rogach kineskopu

billkill 27 Gru 2006 20:58 1475 9
REKLAMA
  • #1 3376022
    billkill
    Poziom 11  
    Kupiłem na allegro telewizor jak w temacie, pomimo zapewnieniom 100% sprawności według sprzedającego, zauważyłem, iż po włączeniu do zasilania na kineskopie w górnych rogach ekranu widać kolorowe przebarwienia ekranu (górne rogi kineskopu w kształcie trójkąta) - nawet na literach pokazujących jaki to kanał, reszta ekranu jest bez najmniejszych zastrzeżeń - obraz w tych częściach ekranu (górne rogi kineskopu) jest przebarwiony na jednolity odcień koloru, bodajże w jednym kącie (po lewej ręce) na kolor zielonkawy, a po przeciwnej stronie na kolor czerwonawy, ale w zależności od barwy obrazu nakłada się na inny kolor i tworzy przebarwienia w tych miejscach.
    Nie znam się niestety na rtv (laik), dlatego też nie wiem co jest przyczyną powyższej usterki oraz w jaki sposób i czy wogóle jest ona do usunięcia i ewentualnie za jakie pieniądze.
    Proszę o pomoc
  • REKLAMA
  • #2 3376054
    ssss
    Poziom 38  
    Ocena: 1819
    witam
    nalezy zmienic PTC od rozmagnesowywania jesli
    to niepomoze najprawdopodobniej kinol slaby moze TV upadl
  • REKLAMA
  • #3 3376061
    stanislaw piechucki
    Poziom 36  
    Ocena: 87
    Moze jest namagnesowany,trzeba w czasie pracy wylaczyc wylacznikie sieciowym i ponownie wlaczyc.Tymczasem.
  • REKLAMA
  • #4 3376070
    ssss
    Poziom 38  
    Ocena: 1819
    sprawdz zarazem czy niestoja kolumny kolo TV
  • REKLAMA
  • #5 3376081
    dybas
    Poziom 38  
    Ocena: 338
    Nastąpiło namagnesowanie kineskopu. Jeżeli wystąpiło w rogach, może to
    świadczyć o zmianach mechanicznych konstrukcji. Można podjąć próbę
    rozmagnesowania (potrzebna jest specjalistyczna cewka), jednak zapewne