Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chevrolet Lacetti świeci kontrolka serwis

Neomat 03 Sty 2007 23:46 11953 7
  • #1 03 Sty 2007 23:46
    Neomat
    Poziom 10  

    Po uruchomieniu samochodu i przejechaniu ok. 200m, zaczyna migać kontrolka ( awaria silnika – SERWIS) samochód traci moc.
    Po zgaszeniu silnika i zapaleniu go ponownie, kontrolka ta świeci światłem ciągłym, wtedy samochód zachowuje się prawidłowo – ma normalną moc.
    Po nagrzaniu silnika ok.10km kontrolka ta gaśnie – samochód ma pełną moc.
    Po zgaszeniu silnika, i odpaleniu go gdy silnik jest jeszcze ciepły, kontrolka nie zaświeca się –wszystko jest ok.
    Jednak po ostygnięciu silnika po 5-8h cały cykl się powtarza .

    W serwisie byłem już 8 razy i za każdym razem kasują błędy po zapełnieniu komputera i nie potrafią zdiagnozować usterki.
    Jest to samochód Chevrolet Lacetti sedan z 2004r 1400 16V przebieg 22 000 tys km

    Jeżeli ktoś się spotkał z czymś podobnym, proszę o wskazówki.

    0 7
  • Fibaro
  • #2 04 Sty 2007 08:41
    adamjur1
    Poziom 39  

    Zmień serwis na taki , który umie coś więcej niż podłączać wtyczke urzędzenia diagnozującego......
    Może by tak zajrzeć pod maskę ( przepływomierz, czujniki temperatury, stykologia) a i pod samochód ( sonda Lambda, podłączenia masy) przydałoby się na próbe wpiąć inna jednostkę centralną..........
    Pozdr.J.
    ps o serisach w spadku po DAEWOO ( np Polnis w Wielkopolsce ) mam najgorsze zdanie- nigdy po rutynowym przeglądzie i podstawowej obsłudze mojego ESPERO 2,0 nie oddali mi auta sprawnego i w terminie. A [reglądy wymyślili co 10 000 km co u mnie znaczyło co 1,5 - 2 miesiące. Pierwszy raz pozbyłem się autoa nowszego i w to miejsce wziąłem starsze ( Espero mial 3 lata a passat 4 :D )

    0
  • Fibaro
  • #3 12 Kwi 2007 21:33
    Neomat
    Poziom 10  

    Pomogła wymiana zaworów, dotarcie gniazd zaworowych, wymiana uszczelnień zaworów.
    Niepotrzebna była wcześniejsza wymiana kabli wysokiego napięcia, którą wykonał serwis.
    Kompetencja serwisu b.niska.
    Obsługa jeszcze się słabo zna na tym modelu

    0
  • #4 12 Kwi 2007 21:50
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Nie pisałes nic o jakie błędy chodziło pewnie o wypadanie zapłonów , a przyczyną pewnie były popychacze hydrauliczne lub za ciasne prowadnice zaworów .Pochwal się ile zapłaciłeś.

    1
  • Fibaro
  • #5 13 Kwi 2007 14:43
    Neomat
    Poziom 10  

    Samochód jest jeszcze na gwarancji - więc na całe szczęście nic:)

    0
  • #6 13 Kwi 2007 22:28
    adamjur1
    Poziom 39  

    No to o marce najlepiej nie świadczy - taka poważna naprawa po 22 tys km ?
    Przeciez powinien być dopiero co dotarty.........
    Pozdr.J.

    Ps z daewoo Chevroleta nie zrobisz..

    0
  • #7 17 Lis 2007 15:03
    its
    Poziom 17  

    Witam.

    Mam podobny problem. Samochód ma 50 tys i błąd: wypadanie zapłonu!

    W serwisie krzyczą za naprawę niecałe 2000 zł

    Jest jakieś inne wyjście??

    0
  • #8 31 Mar 2010 14:37
    nadroj
    Poziom 1  

    Kontrolka silnika w lacetti, temat drażniący nie tylko z uwagi samego światełka ale i podawanych kosztów, postaram się ulżyc wszystkim którzy maja wydać te 2000zł, otóż miałem ten sam problem, w necie naczytałem się o wypadaniu zapłinów i rożnych innych rzeczach, a tu przosze koszt naprawy UWAGA 150ZŁ !!! TAK TAK, TYLKO 150 ZŁ. Problem pojawił się zaraz po kupnioe lacetti, pojechałem do zaufanego i dobrze cenionego zakładu który to był przez kilka lat podwykonawcą opla w krośnie, pozniej. Otóż pan podłączył mi chevi odczytał błąd zapłonu pomyślał i mówi tak" to napewno zawór recyrkulacji spalin, one tak maja, przeczyścimy" zawór odbył kompiel i w czymśtam ultradzieki go pomasowały ale jak się okazało nie był i tak zdolny do dalszej pracy, więc mój fachura mówi" szczerze on tu nie jest potzrebny więc go wyłączymy". Od TAMTEJ PORY NIC ZADNYCH SPADKOW MOCY KONTROLKA PO TZRJECHANIU 10000 ZASWIECILA SIE 2 RAZY, LECZ PO 3 URUCHOMIENIACH SILNIKA ZGASLA NA DOBRE, PO KLOPOCIE.

    3
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo