logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Balupunkt car 300? Czy będzie pasował do Opla Corsy C rok 2002?

wojtek2002 06 Sty 2007 20:14 1869 7
REKLAMA
  • #1 3414253
    wojtek2002
    Poziom 11  
    Witam serdecznie jestem laikiem jesli chodzi o radia samochodowe i bardzo prosze powiedziec mi czy do opla corsy C rok 2002 bedzie pasował blaupunkt car 300 i czy bedzie wspolpracaowł z wyswietlaczem
  • REKLAMA
  • #2 3414334
    damiancz
    Moderator Radia Samochodowe
    Ocena: 1409
    Z tego co wiem powinien pasować ;)
  • REKLAMA
  • #3 3414517
    wojtek2002
    Poziom 11  
    właśnie takie zakupiłem i kostka nie pasuje która jest odpowiedzialna za wyswietlacz dolne dwie kostki pasują i jest ok,ale wyswietlacz nie :-(
  • REKLAMA
  • #4 3415735
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 914
    Kostkę można zmienić ale lepiej użyć przejścia. Jest w opisach jak to zrobić, czytaj posty wyróżnione na początku działów. Obawiam się że bez wizyty w serwisie się nie obejdzie, prawdopodobnie będą musieli odblokować wyświetlacz, by chodził z radiem ale to dopiero jak zrobisz przejście.

SławeK
  • REKLAMA
  • #5 3421926
    Ruffus-servis
    Poziom 17  
    Ocena: 59
    kup sobie przejsciowke lub zrob sam to 3 lub 4 kabelki ktore so potrzebne a jesli chodzi o wyswietlacz to wystarczy po wpisaniu kodu wlaczyc radio trzymajac klawisze 4 i 6 i sie przestawi.pozdrawiam
  • #6 3422091
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 914
    Jak będzie zablokowany to się nie przestawi. Ale to trzeba najpierw sprawdzić by nie było niespodzianek.

SławeK
  • #7 3566605
    dawid3ek
    Poziom 11