Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sterowanie piecem C.O. olejowym, dwa rozne pomieszczenia

p4v3u 09 Jan 2007 18:27 2139 8
    p4v3u
    Level 27  
    witam,
    Jako że nie znam się wogóle na rzeczy piszę tutaj, aby jakiekolwiek informacje pozyskać.
    Jest sobie pewna firma w której jest piec bodajże 36kw. Są dwa budynki i dwie pompy cieplne.
    W jednym budynku do profukcji wymagana jest temperatura około 24*C, w drugim może być mniej(i powinno) Aktualnie sterownik do pieca jest taki:
    Sterowanie piecem C.O. olejowym, dwa rozne pomieszczenia
    Nie mam do niego żadnej dokumentacji. Czy ktoś wie co to za sterownik?
    Z tego co o nim wiem, jest możliwość sterowania nim, ale pomiar temp odbywal by sie z jednej czujki.
    A mi chodzi o to aby pompy cieplne uruchamialy sie niezaleznie w dwoch pomieszczeniach, najlepiej byłoby to zsynchronizować z piecem.
    Czy wogóle takie rozwiązanie jest moliwe? Domyślam się, iż będe musiał wymienić steroiwnik, jeśli tak to prosiłbym o jakieś propozycje. Jaki to wogóle koszt?
    Tak jak pisałem na początku, w tym temacie jestem kompletnie zielony, więc prosze o tolerancje odnośnie moich tekstów :)
    Czy jest ktoś na elce, kto chciałby zająć się tym tematem? Jeśli tak, to prosiłbym o jakieś propozycje z kosztorysem na pw.
    Firma mieści się 60 km od Warszawy.
    Jeśli trzeba - mam jeszcze kilka zdjęć w bardzo wysokiej rozdzielczości, mogę na życzenie przesłać mailem.
    pozdrawiam
    p4
    DonRomano
    Level 34  
    Witaj.
    Przede wszystkim nie pompy cieplne tylko obiegowe, ale to tak na marginesie bo na początku nie wiedziałem o co chodzi.
    Sterownik jest bardzo prosty w obsłudze i mógłby zostać.
    Być może trzeba będzie zamontować sprzęgło hydrauliczne i pompę kotłową.