logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pilot do bramy wjazdowej - kompletnie się na tym nie znam

andy76 18 Sty 2007 09:32 5262 9
  • #1 3456600
    andy76
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam,

posiadam tylko jeden pilot do bramy wjazdowej na osiedlu. Ponieważ od pewnego czasu mamy dwa samochody dlatego zwracam się z prośbą o informację czy jest możliwość dorobienia drugiego pilota. Zaznaczam, że rozmowy z administracją osiedla, w tym przypadku nie wchodzą w grę. Na pilotach niestety nie znam się całkowicie i nie mam pojęcia na jakim układzie jest zrobiony. Poniżej zamieszczam zrobione zdjęcia posiadanego pilota. Z góry dziękuję za wszelkie informację oraz pomoc.

Pozdrawiam,

Hej ho! Andy
    Załączniki:
    • Pilot do bramy wjazdowej - kompletnie się na tym nie znam piloty 002.jpg (29.83 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Pilot do bramy wjazdowej - kompletnie się na tym nie znam piloty 003.jpg (52.18 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 3456666
    Loker
    Poziom 39  
    Ocena: 721
    Jakbys dal zdjecie drugiej strony plytki, to bylaby pewnosc... Prawdopodobnie jest tam jeden z ukladow z serii HCS (Keeloq Microchip'a), dorobienie pilota bez ingerencji w centralke (rejestracji pilota) raczej niemozliwe.
  • #3 3456691
    andy76
    Poziom 11  
    Tak przypuszczałem. Dzisiaj wieczorem zrobię zdjęcie i wstawię na forum. Rejestracja pilota jest niemożliwa bo cały mechanizm bramy jest zamknięty i ogrodzony. Może będzie możliwość "skanowania" kodu z posiadanego pilota?
  • #4 3456755
    Loker
    Poziom 39  
    Kod jest zmienny. Idz do administracji i powiedz, ze zgubiles pilota - powinnidac Ci nowego (najwyzej costam zaplacisz).
  • #5 3456844
    SKRZYNIA
    Poziom 23  
    Ocena: 198